بایدن: اقدامات ترامپ در برابر بحران کرونا «غیر مسئولانه» است

«جو بایدن» رئیس جمهور منتخب ایالات متحده آمریکا بعد از ظهر روز دوشنبه به وقت واشنگتن در سخنانی در ایالت دلاوِر اعلام کرد که وی می‌خواهد اقتصاد آمریکا به روال عادی خود بازگردد و به شکلی امن و مسئولانه بازگشایی شود.

بایدن افزود: باید دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان را زیر یک سقف جمع کنیم و برای بهبودی اوضاع اقتصادی آغاز به کار کنیم.

نامزد برنده دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ادامه به بحران کرونا در کشورش اشاره کرد و گفت: اگر در مقابله با این ویروس هماهنگی نداشته باشیم، این به معنای مرگ و میر بیشتر مبتلایان خواهد بود.

 رئیس جمهور منتخب ایالات متحده آمریکا اقدامات ترامپ در برابر بحران کرونا را «غیر مسئولانه» خواند و تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا باعث ایجاد تشکیک و تردید مردم آمریکا در خصوص واکسن کرونا می‌شود.

بایدن تاکید کرد که آنچه ترامپ در رابطه به ویروس کرونا انجام می‌دهد، یک رفتار غیر مسئولانه است، این در حالی است که امکان نجات جان بسیاری مردم مبتلا وجود دارد.

رئیس جمهور منتخب افزود: ما ۲۰ میلیون آمریکایی داریم که به دلیل بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا در معرض تهدید از دست دادن منازل خود قرار دارند.

وی در ادامه با انتقاد از اقدام ترامپ در خروج از سازمان بهداشت جهانی در پی شیوع ویروس کرونا گفت که ایالات متحده به سازمان بهداشت جهانی باز خواهد گشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.