تمدید مهلت اعزام به سربازی برای مشمولان دانشجو

با توجه به تأخیر در برگزاری کنکور سراسری دانشگاه‌ها و اعلام نتایج بعد از شروع سال تحصیلی جدید به علت شیوع ویروس کرونا و کاهش نگرانی مشمولان و خانواده‌های آنان، سردار تقی مهری، تسهیلات تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان پذیرش شده در دانشگاه‌های سال ۹۹ را تشریح کرد.

وی تاکید کرد: تمامی مشمولان دیپلم فارغ‌التحصیل نیمه اول سال ۹۸ که تا پایان شهریور ماه سال ۹۹ مهلت معرفی و در زمان تعیین شده برگ اعزام به خدمت داشته اند و در مقاطع کاردانی و بالاتر در دانشگاه‌ها پذیرفته شده اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰ تاریخ اعزام به خدمت خود را تا سوم اسفند ماه سال ۹۹ تمدید کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: مشمولان دیپلم فارغ‌التحصیل نیمه اول سال ۹۸ که تا پایان شهریور ماه سال ۹۹ مهلت معرفی داشته اند و در زمان تعیین شده برگ اعزام به خدمت دریافت نکرده اند و در مقاطع کاردانی و بالاتر در دانشگاه‌ها نیم سال اول تحصیلی (مهر ماه) پذیرفته شده اند می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰ نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی اقدام کنند.

سردار مهری خاطرنشان کرد: تمامی مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی که در نیمه اول سال ۹۸ فارغ‌التحصیل شده اند و تا پایان شهریور ۹۹ مهلت معرفی دریافت کرده اند و در موعد مقرر برگ اعزام به خدمت دریافت داشته و در مقاطع کارشناسی و بالاتر دانشگاه‌ها پذیرفته شده اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰ تاریخ اعزام به خدمت خود را تا یکم اسفند ماه ۹۹ تمدید کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی که در نیمه اول سال ۹۸ فارغ‌التحصیل شده اند تا پایان شهریور ۹۹ مهلت معرفی دریافت کرده اند و در زمان تعیین شده برگ اعزام به خدمت دریافت نکرده اند و در مقاطع کارشناسی و بالاتر در دانشگاه‌ها نیم سال اول تحصیلی (مهر ماه) پذیرفته شده اند می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰ نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی اقدام کنند.

سردار مهری متذکر شد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی@khabaresarbaziاز آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.