بارش برف در محورهای هراز و کندوان

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای شمال به‌صورت روان است و از لحاظ جوی شاهد بارش برف در محورهای هراز و کندوان و در سایر محورهای شاهد بارش باران هستیم.

وی افزود: بارش برف و باران محورهای مازندران را لغزنده کرد که تاکید ما به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای استان است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه ممنوعیت‌های تردد در محورهای استان درحال اجرا است، اضافه کرد: از ورود خودروهای غیربومی به استان مازندران در تمامی محورهای استان جلوگیری می‌شود.

این مسؤول با هشدار اینکه احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی استان مازندران همچنان وجود دارد، خاطرنشان کرد: لازم است رانندگان به توصیه‌های پلیس توجه کرده و از توقف در مناطق کوهستانی پرهیز کنند.

قدمی یادآور شد: توصیه مهم پلیس در این فصل از سال به رانندگان این است که خودروهای خود را به لوازم زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ مجهز کنند.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس راه با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت محورهای مازندران است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.