قالیباف: به برکت خون شهید فخری زاده قفل های هسته ای کشور باز شد

دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، بعد از ظهر امروز ( یکشنبه ١۶ آذر) به منظور تجلیل از شهید فخری زاده در منزل ایشان حضور یافت و با خانواده  شهید دیدار کرد.

وی در این دیدار با تاکید بر روحیه علمی و عرفانی شهید فخری زاده گفت: روحیه علمی و جهادی دانشمندان در حوزه دفاعی و هسته ای همواره کشور را در مسیر توسعه قرار داده که شهید فخری زاده از جمله مصادیق چنین دانشمندانی در کشور بود .

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افرادی همچون شهید فخری زاده باعث تولید قدرت و عزت در کشور شدند اظهار داشت: به طور قطع آثار و خدمات شهید فخری زاده به عنوان برگ زرینی در تاریخ علمی و مطالعاتی کشور ماندگار خواهد شد.

دکتر قالیباف با تاکید بر اینکه خون شهید فخری زاده قفل های بسته صنعت هسته ای را باز کرد تصریح کرد:   طرح مصوب مجلس از ۴ ماه قبل در دستور کار کمیسیون تخصصی مجلس قرار داشت اما خون شهید فخری زاده باعث شد کاری که بررسی آن زمان زیادی می برد سریع‌تر به نتیجه برسد.

وی گفت: از خداوند توفیق می خواهیم که ما نیز با فرهنگ شهدایی همچون فخری زاده در مسیر سیدالشهدا گام برداریم و در این مسیر یاور رهبری و خدمتگزار مردم باشیم.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود :به طور حتم خون شهید سلیمانی و شهید فخری زاده عزت و استقلال کشور را حفظ و تقویت خواهد کردو باعت تداوم راه انقلاب می شود.

قالیباف شهید فخری زاده را شخصیتی با روحیه و فرهنگ جبهه و جهاد و  پرورش یافته در مکتب حضرت امام توصیف کرد و گفت: عموم جامعه بعد از شهادت شهید فخری زاده تا حد مختصری با عظمت شخصیت و کار ایشان آشنا شدند که همه این ها ناشی از گمنامی و تواضع شخصیتی این شهید بزرگوار بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.