انتقاد از ترامپ کار دست پزشک آمریکایی داد

به گزارش هیل، پزشک مرکز والتر رید که از نمایش سیاسی دونالد ترامپ در دوران ابتلا به کرونا انتقاد کرده بود، از سمت خود برکنار شد.

شبکه سی بی‌ای نیوز روز دوشنبه گزارش داد جیمز فیلیپس، رئیس بخش داروی دانشگاه جورج واشنگتن و یکی از پزشکان معالج تحت قرارداد والتر رید در ماه اکتبر زمانیکه ترامپ در این مرکز به دلیل ابتلا به کرونا بستری بود، از او برای رفتن به میان هواداران خود در خارج از این بیمارستان انتقاد کرد. این پزشک آمریکایی در آن زمان گفته بود هر فردی که در خودروی رئیس جمهور برای دیدار غیر ضروری با هواداران حاضر بوده، باید ۱۴ روز در قرنطینه بگذراند. این افراد ممکن است به دلیل یک نمایش صرفا سیاسی بیمار و حتی جان خود را ازدست بدهند. با دستور ترامپ زندگی خود را در معرض خطر تئاتر قرار دهند. این دیوانگی است.

فلیپس بعد‌ها در مصاحبه دیگری عنوان کرد حرکت خطرناک رئیس جمهور پیام‌های اشتباهی را مخابره می‌کند. وی تنها پزشک مرکز والتر رید بود که از رفتن ترامپ به میان هواداران خود در زمان ابتلا به کرونا انتقاد کرد.

رئیس جمهور آمریکا پس از ماه‌ها انکار مداوم ویروس کرونا در ماه اکتبر به جمع هزاران آمریکایی مبتلا به کرونا پیوست. وی بار‌ها به دلیل نادیده گرفتن دستورالعمل‌های بهداشت عمومی و انتشار اطلاعات نادرست در مورد این همه گیری مورد سرزنش قرار گرفته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.