توضیح باشگاه استقلال در خصوص وضعیت اسماعیلی

روز گذشته در تمرین تیم فوتبال استقلال و در آستانه بازی حساس مقابل شهرخودرو مشهد، اتفاقی رقم خورد که در نهایت منجر به این شد تا محمود فکری سرمربی استقلال، فرشید اسماعیلی را در اختیار باشگاه قرار دهد.

باشگاه استقلال تمایلی به افشای این ماجرای درون تیمی نداشت ولی رسانه‌ای شدن آن اتفاق و در ادامه انتشار یک پست از سوی اسماعیلی، باشگاه استقلال را مجبور به اعلام چند نکته جهت روشن شدن ذهن هواداران گرامی کرد، این نکات به شرح زیر هستند:

۱- در دوره مدیریتی سابق باشگاه استقلال قراردادی با فرشید اسماعیلی منعقد شده است. حدود کمتر از نیمی از  این مبلغ به علاوه باقی مانده مطالبات این بازیکن توسط آقای نامداری در همان لحظه به صورت چک به اسماعیلی داده شده که این چک نقد هم شده است.

۲- فرشید اسماعیلی مدعی است مبلغ فوق را آقای نامداری به صورت هدیه به شخص او پرداخت کرده ولی آقای نامداری بر این حقیقت صحه گذاشته‌اند که این مبلغ به عنوان بخشی از قرارداد اسماعیلی به او پرداخت شده است و این مبلغ درچارچوب قرارداد اسماعیلی بوده است.

۳- مبلغ پرداختی از سوی آقای نامداری پیش از شروع فصل به بازیکنان استقلال در قالب قرض الحسنه به باشگاه بوده و باشگاه استقلال باید این مبالغ را به ایشان بازگرداند. به همین دلیل ادعای دریافت هدیه از سوی آقای نامداری از طرف اسماعیلی، ادعایی مردود شمرده می‌شود چراکه این مبلغ باید به آقای نامداری پس داده شود و در صورتی که این پول برگردانده شود ولی جزئی از قرارداد اسماعیلی محسوب نشود، این بازیکن حدود ۵۰ درصد بیشتر از رقم مندرج در قراردادش را دریافت کرده است!

۴- بدیهی است که نام بزرگ استقلال از هر نامی بزرگتر و خدمت کردن در قالب مدیریتی، فنی و بازیکنی در این باشگاه میلیاردها تومان ارزش دارد. حال قضاوت این جمله یک بازیکن خطاب به کادرفنی استقلال وقتی که می‌گوید "روی من برای بازی بعدی حساب نکنید"، را به هواداران استقلال می‌سپاریم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.