روایت روحانی از اقدامات دولت برای مقابله با فقر مطلق /3

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس دولت دوازدهم در نشست خبری امروز خود به موضوعات مختلفی از جمله عملکرد دولت در زمینه تولیدات نفت و گاز گفت: در حوزه های مشترک گاز و نفت ما پیشرفت خوبی داشته باشیم به اندازه شریکمان قطر برداشت کردیم و حتی از آنها هم جلو زدیم و در میدان مشترک با عراق به 400 هزار بشکه در روز رسیدم و توانستیم مردم را به حقوق حقه برسانیم 

او ادامه داد: در حوزه دیگری مانند کشاورزی و صنعت به جایی رسیدم که از 97 میلیون تن تا آخر دولت به 130 هزار میلیون تن میرسیم . حال اقداماتی در زمینه‌های دیگر مانند آب و برق که مطلع هستید که نمی‌خواهم زیاد توضیح دهم.

روحانی گفت: در زمینه تولیدات صنعتی  محصولات فولاد را به دو برابر رساندیم، همچنین در زمینه پتروشیمی توان پتروشیمی کشور را به دو برابر رساندیم و افتتاح های مهمی در  زمینه صنعت تا پایان دولت خواهیم داشت. 

او همچنین خطاب به رسانه‌ها گفت: از همه خبرگزاری ها رسانه ها می خواهیم یک مقایسه داشته باشند میان تولیدات این دولت با گذشته که علی رغم جنگ اقتصادی نسبت به دولت ‌های گذشته انجام دادیم.

روحانی با بیان اینکه در زمینه اجتماعی بزرگترین کار دولت طرح تحول سلامت بود گفت: با نوسازی های که انجام دادیم تعداد تخت های یبیمارستانی را به دو برابر رساندیم و طرح همگانی بیمه در این دولت انجام دادیم و برای مقابله با فقر مطلق کار خوبی انجام شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.