روحانی: زمانی برای توجه کردن به حاشیه‌ها نداریم/ ۵

اولین نشست خبری رئیس جمهور با اهالی رسانه بعد از شیوع کرونا در حال و هوایی متفاوت برگزار شد. در این نشست ۱۲ رسانه داخلی و ۵ رسانه خارجی حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در ادامه نشست خبری با اهالی رسانه گفت: کار بزرگ دیگری که دولت در پیش دارد انتخابات ۱۴۰۰ است که امیدواریم این انتخابات شکوهمند و با حضور همه احزاب و گروه ها و با یک رقابت بسیار خوبی برگزار شود.

رئیس جمهور به موضوع کرونا اشاره کرد و گفت: ما در این بحث یک مدیریت مناسبی را شروع کردیم و جزو کشورهایی هستیم که به صورت منظم امار دقیق را در اختیار مردم گذاشتیم همه کشورها اینکار را نکردند. ما از روز اول آمار را در اختیار مردم گذاشتیم و تلاشمان این است که موج سوم را کنترل کنیم.

روحانی گفت: تلاش داریم که وارد موج چهارم کرونا نشویم. تلاش داریم واکسن کرونا در اختیار مردم قرار داده شود و واکسیناسیون رو شروع کنیم چه با خرید خارجی چه با تولید داخلی.

وی گفت: امیدوارم در این مدت بتوانیم اهدافی که داریم دست پیدا کنیم. به همین علت وقت این را نداریم که به حاشیه سازی ها توجه کنیم. پاسخ ندادن ما دال بر جواب نداشتن ما نیست به خاطر است که فرصت نداریم . باید تا روز اخر خدمات را به مردم ارائه دهیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.