قیمت پراید 111 کارکرده در بازار + اینفوگرافی

کدخبر: ۳۷۹۳۳۵
پراید 111 خودرو جوان پسندی که با وجود توقف تولید همچنان طرفداران خاص خود را دارد در در سال 1388 روی نسخه به‌روزشده پراید هاچ‌بک طراحی و با نام سایپا 111 وارد بازار شد.
قیمت پراید 111 کارکرده در بازار + اینفوگرافی

به گزارش اقتصادنیوز؛ تولید 111 با پنج تیپ مختلف آغاز شد که با توجه به داشتن یا نداشتن فرمان هیدرولیک، ترمز ABS و ایربگ راننده، دسته‌بندی می‌شدند. مدل پایه‌ای 111 تیپ ST بود که بدون آپشن تولید می شد. تیپ LX آن فقط فرمان هیدرولیک داشت، تیپ SL  تنها به ترمز ABS مجهز بود  و تیپ SX  هم هیدرولیک و هم ABS و تیپ EX نیز هر سه ویژگی را دارا بود.

سایپا سال 1392 مدل SE  را به بازار آورد . تیپ SE در تجهیزات کاملا مشابه تیپ EX است اما به ایربگ شاگرد نیز مجهز شده. موارد دیگری مانند تقویت جعبه فرمان، تغییر استاندارد آلایندگی پیشرانه از یورو 3 به یورو 4 و بهبود مختصر قدرت و گشتاور، سه ویژگی مهم تیپ SE در مقایسه با سایر تیپ‌های 111 است.

اقتصاد نیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی از پراید 111 پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

ماشین دست دو-2

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید