متن حکم محمدباقر قالیباف به شرح زیر است: 

«برادر ارجمند حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین رجایی‌نیا

با توجه به تعهد دینی و انقلابی و تجربیات ارزنده مدیریتی، جنابعالی را به عنوان «رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی» منصوب می‌نمایم.

شایسته است با هدف تحقق اهداف بند اول سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری ابلاغی رهبر معظم انقلاب و در تعامل با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت علمی حوزه‌های علمیه و مراکز تحقیقاتی فقهی و اسلامی و با هماهنگی شورای سیاست‌گذاری آن مرکز، به برنامه‌ریزی و اجرای پژوهش‌های بنیادی و توسعه‌ای بپردازید.

توجه به رویکردهای تحولی چهارگانه مجلس یازدهم (کارآمدسازی، شفاف‌سازی، مردمی‌سازی و هوشمندسازی) در برنامه‌ها و اقدامات آن مرکز مورد انتظار است.

توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام این امر خطیر از خداوند متعال مسألت دارم.»

تقدیر رئیس مجلس از زحمات احمد مبلغی رئیس سابق مرکز تحقیقات اسلامی مجلس

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی همچنین در پیامی از  زحمات حجت الاسلام و المسلمین احمد مبلغی رییس سابق مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

« برادر ارجمند حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای احمد مبلغی

افتخار خدمت به انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران در نهاد ارزشمند مجلس شورای اسلامی، نعمت بزرگی بود که از بابت آن، می بایست پروردگار متعال را سپاسگزار و شاکر بود.

بطور یقین انجام خدمات متعهدانه و به جای آوردن این توفیق صادقانه جز با استعانت الهی و همراهی و همدلی همه مجموعه خدوم مجلس شورای اسلامی و پشتیبانی آگاهانه آنان در برداشتن گامی موفق در این مسیر میسر نمی گردید.

بر این باورم که هرچند تا مجلسی منطبق با افق آرمانی انقلاب اسلامی، راهی دراز در پیش است، اما به یقین دستاوردهایی که در ادوار مختلف قانونگذاری و نظارت صورت گرفت، برای پیشرفت ایران اسلامی، ارزنده و در خور توجه بوده است.

اینک که بنابر مقتضیات این مسئولیت بر عهده خدمتگزاری دیگر گذاشته می شود شایسته می دانم از مساعی و خدمات جنابعالی در دوره مسئولیت مرکز تحقیقات اسلامی قم، تقدیر و تشکر نمایم.

سربلندی اسلام، عظمت جمهوری اسلامی و موفقیت جنابعالی در انجام خدمت به نظام و ملت شریف ایران را از درگاه خداوند منان آرزومندم.

محمد باقر قالیباف

رییس مجلس شورای اسلامی.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.