اطلاعات گلکسی تب اِم ۶۲ (Galaxy Tab M62) فاش شد؛

سورپرایز جدید سامسونگ؛ تلفن هوشمند یا تبلت؟

کدخبر: ۳۷۸۸۰۴
اطلاعات افشا شده‌ای از سوی یکی از وبگاه‌های معتبر فعال در زمینه دستگاه‌های اندرویدی نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد سامسونگ به دنبال راه‌اندازی سری جدیدی از تبلت‌ها است.
سورپرایز جدید سامسونگ؛ تلفن هوشمند یا تبلت؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اندروید هدلاینز، شرکت سامسونگ ممکن است در حال آماده سازی برای راه اندازی سری جدیدی از تبلت‌های اندرویدی تحت عنوان سری گلکسی اِم (Galaxy M) باشد.

طبق گزارشی جدید، گلکسی تب اِم ۶۲ (Galaxy Tab M62) به عنوان اولین تبلت از این سری در دست ساخت است. این شرکت قصد دارد تا آن را در اوایل سال آینده راه اندازی کند، در این گزارش از طریق شخصی آشنا با موضوع به دست آمده است.

nl_GT-P7510UWDPHN_001_Front__LazyLoad_Home_IMG

گلکسی تب اِم ۶۲ ؛ تلفن هوشمند یا تبلت؟

سری گلکسی اِم (Galaxy M) در حال حاضر فقط شامل تلفن‌های هوشمند است. گلکسی اِم ۵۱ (Galaxy M51) با ارائه یک دوربین چهارتایی، یک باتری ۷ هزار میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۵ وات، پردازنده Snapdragon 730G و حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود.

جالب اینجاست که ماه گذشته گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ در حال آماده سازی گلکسی اِم ۶۲ (Galexy M62) به عنوان تلفن پیشرفته بعدی سری گلکسی اِم است. با این حال، معلوم شده است که این دستگاه می تواند یک تبلت باشد. یا شاید آن‌ها دو دستگاه جداگانه باشند. سامسونگ در حال حاضر تلفن‌های هوشمند و تبلت‌هایی با نام مشابه (گلکسی اس ۷ از سال ۲۰۱۶ و گلکسی تب اس ۷ از سال ۲۰۲۰) را روانه بازار می‌کند. البته در تبلت‌ها پیشوند تب (Tab) در نامگذاری استفاده می‌شود.

با این حال، دو دستگاه متفاوت با نام های یکسان و تقریباً به طور هم زمان می‌توانند همچنان در میان مصرف کنندگان سردرگمی ایجاد کنند. قبل از اینکه بتوانیم به طور قطعی بگوییم چیزهای زیادی برای دانستن وجود دارد.


بیشتر بخوانید؛

 سورپرایز جدید سامسونگ با Galexy های جدید و ارزان


برگردیم به دستگاه؛ این گزارش ادعا می‌کند که این مدل یک تبلت جمع و جور از سوی سامسونگ است. گزارشی که ماه گذشته گفت که این دستگاه دارای شماره مدل SM-M625F است. همچنین نشان داد که تلفن هوشمند گلکسی اِم۶۲ (Galaxy M62) در نسخه‌هایی تا سطح حافظه داخلی ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعات دیگری در مورد این دستگاه به دست نیامده است.

maxresdefault

سری جدید تبلت‌های سامسونگ در راه هستند؟

سامسونگ در حال حاضر تبلت‌های اندرویدی را در ۲ سری گلکسی تب آ (Galaxy Tab A) و گلکسی تب اس (Galaxy Tab S) عرضه می‌کند. در حالی که دستگاه‌های سری S عملکرد درجه یک و برجسته‌ای را ارائه می‌دهند، اما سری A بیشتر پیشنهادی مقرون به صرفه و اقتصادی از سوی شرکت کره‌ای به مشتریان است. به نظر می‌رسد که این شرکت اکنون می‌خواهد سبد تبلت‌های خود را با سری گلکسی تب اِم Galaxy Tab M بیشتر متنوع کند.

سامسونگ سال گذشته تغییرات عمده‌ای در بودجه و استراتژی تلفن‌های هوشمند میان رده خود ایجاد کرد و ضمن معرفی جدیدترها، چند سری موجود را با هم ادغام کرد. این شرکت از آن زمان دستگاه‌هایی با هر دامنه قیمتی متفاوتی را به بازار سرازیر کرده و برای هر نوع مشتری خود چیزی ارائه داده است.

این استراتژی برای این شرکت بسیار خوب کار کرده است، چرا که در ۳ ماهه سوم سال ۲۰۲۰ این شرکت بالاترین آمار فروش ۳ ماهه تلفن‌های هوشمند خود را در ۳ سال گذشته به ثبت رساند. ممکن است اکنون این شرکت سعی کند استراتژی مشابهی را در پیش گیرد و همان سیاست را در مورد تبلت‌های خود نیز اجرا کند.

البته توجه داشته باشید همانطور که گفته شد، این امر در حال حاضر فقط یک حدس و گمان است. باید منتظر بمانیم تا جزئیات بیشتری روشن شود و تصویر واضح‌تری به دست بیاید. آن وقت در مورد اینکه آیا گلکسی تب اِم ۶۲ (Galaxy Tab M62) یک تلفن هوشمند برتر میان رده است یا یک تبلت اندرویدی از سری جدید سامسونگ را بهتر می‌توانیم توضیح دهیم.

samsung_logo_glass_reuters_1603950883074

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید