سلطانی‌فر: پرسپولیس قطعاً قهرمان می‌شود

مسعود سلطانی‌فر که برای تماشای فینال رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد در سالن شهید ابراهیم هادی حضور داشت، در پایان این مسابقات اظهار داشت: در دوران شیوع کرونا خوشبختانه توانسته‌ایم بسیاری از لیگ‌ها در رشته‌های مختلف را برگزار کنیم. لیگ‌های بسکتبال، والیبال، هندبال، فوتسال، فوتبال در حال برگزاری است. خوشبختانه با هماهنگی و تدابیر خوب مسئولان فدراسیون کشتی نیز لیگ فرنگی و آزاد برگزار شد. ما در آستانه المپیک هستیم و هرچقدر که برگزاری این لیگ‌ها و مسابقات به تاخیر بیفتد، مطمئناً می‌تواند تاثیرات منفی برای ما ایجاد کند. برگزاری این لیگ‌ها و مسابقات می‌تواند به آمادگی ورزشکاران کمک زیادی کند. در واقع آنها می‌توانند تنه به تنه بزنند و کشتی بگیرند و آمادگی خود را بسنجند و مربیان هم ارزیابی داشته باشند و انشالله همه لیگ‌ها بتواند کمک کند که ما در بزرگترین آوردگاه ورزش دنیا، یعنی المپیک بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از دیدار پرسپولیس و اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا که روز شنبه برگزار خواهد شد، گفت: قطعاً پرسپولیس برنده این بازی می‌شود و قهرمان خواهد شد. ما یک ملت را پشت پرسپولیس داریم و به امید خدا بعد از 27 سال که نتوانستیم قهرمان باشگاه‌های آسیا شویم و با وجود داشتن سه نماینده در فینال یعنی ذوب‌آهن، سپاهان و پرسپولیس در سال‌های گذشته، الان وقتش رسیده است که به امید خدا قهرمان آسیا شویم.

وزیر ورزش و جوانان درباره سطح برگزاری رقابت‌های لیگ کشتی با دوران شیوع کرونا عنوان کرد: علی‌رغم محدودیت‌هایی که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود داشت، من به مسئولان فدراسیون کشتی تبریک می‌گویم که با تلاش بسیار زیاد و هماهنگی زیادی که داشتند، توانستند مسابقات را با کیفیت بالا برگزار کنند و تا جایی هم که امکان داشت، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند و قطعاً این اهتمامی که برای برگزاری این لیگ وجود داشت، می‌تواند ما را در آماده‌سازی بچه‌ها برای المپیک کمک کند. بچه‌ها نسبت به سه، چهار ماه قبل خیلی بهتر کشتی می‌گیرند، هرچند که اعتقاد دارم هنوز که هنوز است، با شرایط آرمانی و ایده‌آلشان فاصله دارند. برگزاری لیگ‌ها و اردوها می‌تواند ما را کمک کند تا در المپیک حضور مقتدرانه‌ای داشته باشیم.

سلطانی‌فر درباره برنامه‌اش در حمایت بیشتر از کشتی و کشتی‌گیران عنوان کرد: ما در مجموع همه امتیازات و امکانات و شرایطی را که در قالب ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک پیش‌بینی می‌کردیم، تلاش کردیم تا بهترین امکانات را فراهم کنیم تا آنها اردوهای خوبی داشته باشند. تک تک کشتی‌گیران را می‌توانیم حمایت کنیم. حتی گاهی پیش می‌آید که آنها می‌آیند تا مشکلاتشان را حل و فصل کنیم تا انشالله بدون دغدغه خاطر و مشکلات معیشتی بتوانند اردوهای خود را برگزار کنند و آماده مسابقات شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.