هاشمی: امیدوارم برای شرکت در انتخابات گول نخورم

محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران که پیشتر گفته بود من بازنشسته هستم و کاندید انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌شوم، گویا در مواضع اخیر خود نرمش داشته و از تعبیر گول نخوردن استفاده کرده است.

وی در گفت‌و‌گویی با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 گفت: ریاست جمهوری یک عاشق مجنون می‌خواهد، من مجنون هستم اما عاشق نیستم و اگر هم فشارها زیاد باشد، من نباید گول بخورم.  

رییس فعلی شورای شهر تهران با یادآوری اینکه برای انتخابات ریاست جمهوری باید دعوت کنند همچنین گفت: برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، آنقدر فشارها زیاد می‌شود که افراد گول می‌خورند، من امیدوارم گول نخورم.

وی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری فرد خودش نمی‌تواند بگوید من می‌آیم، بلکه باید دعوت کنند.حتی در برخی از کشورها از جمله فرانسه باید 500 امضای فرهیختگان جمع آوری تا فرد برای انتخابات ریاست جمهوری دعوت شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در پایان به مواضع متعادل در برخی از مباحث تاکید کرد و گفت: ممکن است در بین خانواده هاشمی در جزییات مساله ای اختلاف داشته باشیم، اما در کلیات همه ما موافق هستیم، هرچند که من معتقدم که در طرح مساله، باید مواضع متعادلی داشته باشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.