انگیزه‌ اصلی ترامپ از انکار نتایج انتخابات فاش شد

مایکل کوهن، وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای با ونیتی فیر گفت:  او می‌داند که در انتخابات شکست خورده است. او این را می‌داند. اما مساله این است که او غروری دارد که به طرزی باورنکردنی شکننده است و این غرور شکننده او به او اجازه نخواهد داد که تصدیق کند یک بازنده است و در انتخابات به جو بایدن باخته است.

وی افزود: این مثل قالب کردن یک جنس کم ارزش به مشتری است. وقتی که شما شغلی را به پایان می‌رسانید همیشه به این فکر می‌کنید که چطور دوباره خودتان را بازآفرینی کنید. این کاری است که دونالد ترامپ اکنون دارد انجام می‌دهد.

کوهن درخصوص اینکه دونالد ترامپ در آینده ممکن است چه کار کند، گفت که معتقد است زندگی او پس از ریاست جمهوری آن طور که پیش بینی شده شامل ورود به دنیای رسانه‌ها خواهد بود.

کوهن اظهار کرد: او می‌داند که حماسه بعدی داستان او واقعا قرار است مبتنی بر یک شبکه خبری ترامپ باشد. به همین دلیل است که او هر روز با فاکس نیوز می‌جنگد.

وی افزود: او به دنبال دزدیدن پایگاه حامیان آنها است. زیر او می‌داند از ۹۰ میلیون دنبال کننده‌ای که در رسانه‌های اجتماعی دارد ۲۰ میلیون حامی سرسخت ترامپ هستند.

کوهن بیان کرد، این حامیان پول پرداخت خواهند کرد و اینگونه ترامپ سبک زندگی خود را تامین خواهد کرد.

او گفت: او از آنها تنها می‌خواهد ماهی ۴.۹۹ دلار بدهند و شما برای آن ۴.۹۹ دلار در ماه مجبور به شنیدن تمامی مزخرفات و دسیسه‌های راست افراطی که دونالد ترامپ می‌تواند تخیل کند، هستید. این چیزی است که او قرار است به شما بفروشد. این معادل ۱۰۰ میلیون دلار در ماه و ۱.۲ میلیارد دلار در سال است. این قرار است پول سوخت هواپیمای بوئینگ ۷۵۷ او را بدهد.

کوهن درباره مساله صدور فرمانهای عفو از سوی ترامپ برای برخی اطرافیانش قبل از ترک ریاست جمهوری گفت، اولین چیزی که به ذهن ترامپ می‌رسد این است که چه نفعی در این کار برای او بوده و اینکه آیا آن شخص ممکن است در آینده به او آسیب وارد کند یا خیر.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.