جمهوریخواهان از ترامپ قطع امید کردند

مجری این شبکه تصریح کرد ما قصد داریم که به موضوع کمک مالی کرونا به میلیون‌ها آمریکایی بپردازیم. این طرح هم اکنون بر روی میز رئیس جمهور ترامپ در ایالت فلوریدا قرار دارد. طرح ۹۰۰ میلیارد دلاری بر روی بیمه‌های بیکاری و پرداخت‌ها به میلیون‌ها آمریکایی که بحران همه گیری کرونا آسیب دیده اند تمرکز دارد.

در ادامه مجری از آلیس استیوارت پرسید: شما در جایی گفته اید که رئیس جمهور ترامپ آمریکایی‌ها را به گروگان گرفته است. اگر اینگونه است در اینجا وظیفه مذاکره کنندگان چیست؟

استیوارت پاسخ داد: استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا و نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان و اعضای مجالس سنا و نمایندگان در حال مذاکره درباره موضوع هستند. این مایه تاسف است که شاهد توافق نیستیم. این موضوع سبب شده است که محافظه کاران مجلس نمایندگان از این اقدامات ناامید شوند و به بخشی از بند‌های این لایحه رای ندهند.

رئیس جمهور و استیون منوچین هدایت این اقدامات را در دست دارند. اما بسیاری از طرف‌ها از این وضعیت ناامید شده اند. رئیس جمهور اگرچه در انتخابات برنده نشده است، اما نباید به وضعیت مردم آمریکا بی توجه باشد. این موضوع به باخت وی در انتخابات ریاست جمهوری مربوط نمی‌شود این موضوع به هزینه‌های مردم آمریکا مربوط می‌شود.

مجری سی ان ان در ادامه پرسید: میلیون‌ها آمریکایی هم اکنون از این وضعیت دچار آسیب شده اند. اما به نظر می‌رسد که این لایحه به این زودی‌ها عملی نشود و رئیس جمهور آن را امضاء نکرده است.

استیوارت گفت: امیدوارم ترامپ نه تنها این لایحه بلکه لایحه دفاعی را هم امضاء کند. درباره این دو طرح هم مجلس سنا و هم مجلس نمایندگان موافق هستند و باید این لوایح عملیاتی شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.