تقدیر نتانیاهو از کوشنر

به گزارش رویترز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از جرد کوشنر، مشاور ارشد کاخ سفید برای خدماتش به این رژیم غاصب تقدیر کرد.

عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی از کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس و منطقه غرب آسیا، طی چند ماه اخیر تحت حمایت آمریکا و با همکاری ترامپ و تیمش در جریان است. امارت، سودان، بحرین و البته مراکش از جمله اعرابی بودند که به این سیاست غربی تن داده و روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی سازی کردند؛ موضوعی که با واکنش‌های بسیاری مواجه شده و به دلیل نقض آرمان‌های فلسطین مورد انتقاد شدید واقع شد.

در این میان یکی از شخصیت‌هایی که در جریان عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با اعراب منطقه تاثیرگذار بود، جرد کوشنر، مشاور ارشد کاخ سفید و داماد ترامپ بود. کوشنر نتانیاهو را در این زمینه بسیار همراهی کرده است و حالا نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برنامه سخنرانی خود در روند عادی سازی روابط با مراکش این کشور کوچک چند میلیونی، از خدمات کوشنر به این رژیم غاصب تقدیر کرده است و ضمن اهدای تقدیرنامه، کسانی را که ترامپ را برای انتصاب دامادش به عنوان مشاور ارشد کاخ سفید مورد انتقاد قرار داده بودند، به شدت تحقیر کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.