قیمت «پژو ۲۰۷» کارکرده در بازار چند است؟

پژو 207 در واقع همان 206 پلاس (در بازار های جهانی) است که در ایران با سطح تجهیزات استاندارد و جعبه دنده دستی و اتوماتیک به بازار عرضه می شود.

مهم‌ترین وجه تمایز 207  با 206 معمولی، استفاده از پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری5 TU  است. تا پیش از عرضه‌ی 207 ، فقط 206 تیپ ۵ و مدل‌های صندوق‌دار مجهز به این نوع پیشرانه بودند. قدرت ۱۰۵ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور بر دقیقه ونهایت گشتاور ۱۴۲ نیوتن‌متر از ۴۰۰۰ دور بر دقیقه، با پیشرانه‌ی ۱۵۸۷ سی‌سی 207 تولید می‌شود. در نمونه‌های دنده دستی، حدود ۱۲ ثانیه و در مدل دنده اتواماتیک، نزدیک به ۱۳ ثانیه طول می‌کشد تا 207 به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. میانگین مصرف سوخت هم، ۶.۵ تا ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده است و نهایت سرعت، ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

207کارکرده

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.