قیمت جدید تخم مرغ اعلام شد

عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار بیان کرد: هیچ افزایش قیمتی در اقلامی که کمک‌های دولتی دریافت می‌کنند، قابل قبول نیست و تغییر قیمت باید با اجازه سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار انجام شود.

به گفته این مقام مسئول در مقطع فعلی هیچ افزایش قیمتی برای مواد شوینده نداشته‌ایم و نداریم و فردا موضوع افزایش قیمت را با حضور انجمن این صنف بررسی می‌کنیم و در نهایت درباره قیمت‌ها تصمیم گیری خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه افزایش قیمتی برای نان در نظر گرفته نشده و کماکان این موضوع بر عهده استانداری‌ها است، گفت: موضوع بازار اقلام شب عید و قیمت تخم مرغ در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه عباس تابش رئیس سازمان حمایت مصرف کننده و تولید کننده گفت: بحث نظارت بیشتر و مستمر با استفاده از تمام پتانسیل‌های موجود از جمله استانداری‌ها و سایر دستگاه‌های نظارتی مورد بررسی قرار گرفت. تدارک لازم برای میوه شب عید انجام شد و نظارت‌ها برای کنترل بازار شب عید بیشتر خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان حمایت هر گونه افزایش قیمت نسبت به آبان خلاف مصوبات است و جلسه تخصصی برای این موضوع برگزار می‌شود. بنا بر مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت مصوب تخم مرغ از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان به ۱۴ هزار تومان افزایش یافت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.