آغاز پیش فروش ۹ محصول سایپا از امروز

این گروه خودروسازی در راستای سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت در تنظیم بازار خودرو و توزیع عادلانه خودرو از امروز ساعت ۱۴ به مدت سه روز طرح پیش‌فروش یک‌ساله ۹ محصول خود شامل ساینا دنده‌ای، کوییک دنده‌ای، تیبا ۲، تیبا صندوق‌دار، سایپا ۱۵۱، ‌ کوییک‌آر، ‌ شاهین، نیسان تک‌سوز آپشنال و نیسان دوگانه‌سوز را آغاز می‌کند.

زمان تحویل این خودروها در ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد و آذر ماه سال آینده است و متقاضیان با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس www.saipa.iranecar.com  می‌توانند ثبت‌نام کنند.

در پیش ثبت‌نام این طرح نیز مانند طرح‌های اخیر فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نمی‌شود اما پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخب ۷۲ ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز مبلغ علی‌الحساب، نسبت به تکمیل ثبت‌نام خود اقدام کنند.

گروه خودروسازی سایپا طرح‌های فروش خود را تا آرامش بازار و تامین نیاز متقاضیان ادامه خواهد داد.

برپایه آمارهای سامانه کدال، گروه صنعتی سایپا موفق شد در ۹ ماهه امسال ۲۳۴ هزار و ۵۷۶ دستگاه خودرو شامل ۵۰ هزار و ۴۱۳ دستگاه خودرو در خانواده پراید، ۱۶۲ هزار و ۹۴۳ دستگاه در خانواده تیبا، ۱۰ دستگاه سراتو، ۱۲۴ دستگاه آریو، ۴۰ دستگاه چانگان و ۲۰ هزار و ۶۶۵ دستگاه وانت پراید (سایپا ۱۵۱) تولید کند.

همچنین تولید ۴۵ دستگاه شاهین به عنوان محصول جدید و نوبرانه سایپا، در این آمارها خودنمایی می‌کند.

نکته جالب توجه از سرگیری تولید چانگان (که تا ماه قبل تولید آن صفر بود) و همچنین بازگشت آریو به خطوط تولید دومین خودروساز کشور است. ۲۴ هزار و ۷۲۱ دستگاه از خودروهای یاد شده در آذرماه تولید شد.

برپایه داده‌های سامانه کدال، سایپا در این مدت موفق به صادرات ۳۳۶ دستگاه خودروی کامل (CBU) به سایر کشورها شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.