هشدار درباره احتمال سقوط بهمن در این جاده‌ها

علیرضا قدمی امروز در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان جریان دارد.

وی افزود: باتوجه به ریزش برف سنگین و افزایش دمای هوا طی روزهای گذشته ذوب شدن برف را درپی داشته که موجب یخ‌زدگی سطح راه‌ها طی شب‌ها شده است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: همچنین باتوجه به ریزش برف سنگین احتمال سقوط بهمن در محورهای کوهستانی استان بسیار بالا است که تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی است.

این مسؤول با اشاره به انسداد محور کندوان از روز گذشته، بیان کرد:  این محدودیت از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته از امروز هشتم دی ماه تا ۱۲ اسفند ماه امسال در دستور کار قرار دارد.

قدمی با بیان اینکه دلیل انسداد، انجام اصلاح مسیر مرزن‌آباد تا دزبن بوده است، یادآور شد: طی ایام اجرای این محدودیت،  هراز و سوادکوه به‌عنوان مسیر جایگزین برای تردد اعلام شدند.

وی به ادامه ممنوعیت‌های تردد کرونایی در محورهای شمال اشاره کرد و افزود: اجرای این محدودیت کماکان در دستور کار پلیس قرار دارد و طی این ایام از یکم آذر ماه امسال بیش از ۴۵هزار  خودرو برگشت و بیش از۱۵ هزار خودرو جریمه شدند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل پلیس راه مازندران ۲۱۸۲۴۴۲۰و ۲۱۸۲۴۴۳۴با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های مازندران است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.