یک امکان تازه در خرید آنلاین

در جهانی که به یک کارگاه صنعتی تبدیل شده، فروش محصول در قالب سنتی روشی رو به نابودی است و بنگاه‌های به‌روز، با آگاهی از این نکته و به کمک افراد ریسک‌پذیر و نوگرا، دست به ابداع می‌زنند. این اتفاق اخیرا در شرکت بین المللی رونیکس که در صنف ابزارآلات فعالیت دارد، رخ داده و مرزهای تازه‌ای را به کمک تکنولوژی‌های دیجیتال و انواع روزآمد بازاریابی درنوردیده است. حداد پژوم، مدیر ارشد فناوری اطلاعات رونیکس بین‌الملل با اشاره به ظرفیت‌هایی که در بازار ابزار ایران و بین‌الملل نهفته در چند گام به تشریح برنامه این شرکت برای تحول در این بخش پرداخت.

حداد پژوم که نقطه تمرکز شرکت بین‌المللی رونیکس را حوزه دیجیتال و تامین نیاز طیف وسیعی از مخاطبان و افراد نیازمند به ابزارالات عنوان می‌کند، در پاسخ به این پرسش که کار ویژه رونیکس در بازار تولید و فروش ابزارآلات چیست، گفت: برای ما مهم است که بسیار سریع و با هزینه کمتری، ابزارآلات مورد نیاز افراد در بخش مشاغل تولیدی و تجاری و بخش مصارف خانگی را به آنها برسانیم. از آنجا که بخش مهمی از کار بر بستری از چارچوب‌های دیجیتال و فناور محور استوار می‌شود، پیگیری این کار در این بستر با توسعه زیرساخت‌های فنی در چند ساله گذشته از سوی رونیکس بین‌الملل انجام شده و هم‌اینک در مرحله نهایی قرار گرفته است.

0Y7A9045

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش عمده جامعه هدف ما در صنف ابزارآلات در زمره افرادی قرار دارند که بیشتر علاقمند به خرید در بازار سنتی هستند، تمایل کمتری برای خرید آنلاین ابزارآلات نشان داده و از تکنولوژی دیجیتال پرهیز می‌کنند، تلاش کردیم با جمع‌آوری اطلاعات و ایجاد جذابیت‌ برای خرید از فروشگاه اینترنتی ابزار، راهکارهای متناسب با بکارگیری بازاریابی دیجیتال ارائه کنیم. بررسی‌های تیم فناوری اطلاعات رونیکس بین‌الملل نشان ‌‌می‌دهد، مخاطبین ما در بین حرفه‌های فنی و مشاغل خدمات‌رسان مانند نجاران، آهنگران، مکانیک‌ها و دیگر مشاغلی از این دست، با جستجو در فضای مجازی کمتر آشنایی دارند یا حداقل خرید ابزارآلات موردنیاز خود را از این طریق انجام نمی‌دهند. بنابراین رونیکس در صنف ابزارآلات در عین توجه به ورود نسل‌های جدید در صنعت، از افراد فنی آشنا به خرید آنلاین و جستجو در فضای وب، راهکاری را در پیش گرفته که به تحول مدنظر شرکت بین‌المللی رونیکس در بازار ابزارآلات ایران کمک کند.

حداد پژوم با اشاره به اهمیت پایش محتوا برای فهم اثربخشی سیاست‌های اتخاذ شده از سوی رونیکس به یک نکته مهم اشاره کرد: راه ورود به بازارهای بین‌المللی که نقطه کانونی هدف رونیکس بین‌الملل است، توجه به حلقه مهم ایجاد شده در کارخانه تولید محتواست که شامل تولید، انتشار، اثرسنجی و... می‌شود. چرایی این موضوع امکان‌ناپذیری جنگیدن با برندهای مشهور جهانی مانند؛ دیوالت، ماکیتا و بوش به دلیل توانایی فنی و محتوایی بالا و سابقه بسیار مفصل این شرکت‌هاست. از قضا نقطه اتکای اهداف رونیکس بین‌الملل نیز همین است‌، که از منطقه متفاوتی به بازار حمله می‌کند. بازاریابی دیجیتال از طریق تولیدمحتوای دقیق سطحی از اثرگذاری را به دنبال دارد که قابل توصیف نیست.

این متخصص حوزه دیجیتال مارکتینگ با یادآوری موفقیت رونیکس بین‌الملل در اتصال به مخاطبان و خریداران در 40 کشور دنیا خاطرنشان کرد: بیش از 50 درصد این موفقیت به دلیل اتخاذ برنامه‌هایی در حوزه دیجیتال مارکتینگ بوده و همین جا از متخصصان علاقه‌مند در این زمینه که به دنبال شغلی مناسب و همراه با نوآوری و خلاقیت در یک شرکت بین المللی هستند، دعوت می‌کنیم حتما به سایت رونیکس در جهت جذب نیروی متخصص، مراجعه کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.