۴ کشته در جریان درگیری مسلحانه در تگزاس

روزنامه «ایندیپندنت» به نقل از کلانتر بخش «هریس» واقع در شمال شرقی هیوستون نوشت، در جریان این حادثه که روز چهارشنبه رخ داد مأموران پلیس بعد از دریافت تماسی مبنی بر اینکه یک زن مورد اصابت گلوله قرار گرفته به داخل این خانه رفتند و به آنان شلیک شد.

به همین دلیل تیم ضربت، که وظیفه مقابله با افراد به شدت مسلح در آمریکا را بر عهده دارند، از اداره کلانتری این بخش به محل حادثه اعزام شد.

به گفته کلانتر این بخش، این تیم موفق شد با فرد مهاجم به منظور ورود به خانه مذاکره کنند اما به محض ورود، آنها صدای شلیک شنیدند.

این کلانتر گفت مأموران در داخل خانه جسد دو زن و دو مرد را پیدا کردند که یکی از این مرد‌ها فرد مهاجم بوده که در آخر به خود شلیک کرده است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مسلحانه در سراسر این کشور منجر می‌شود که برخی نیز جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که کنگره آمریکا نیز اقدامی برای محدود کردن حمل سلاح صورت نداده است.

بر اساس گفته مرکز «آرشیو خشونت با سلاح گرم» در آمریکا، تا یکم دسامبر سال جاری میلادی بیش از ۱۷۴۰۰ مورد قتل و بیش از ۳۶ هزار مورد جراحت با سلاح گرم در این کشور ثبت شده است. از این میان ۱۲۸۹ مورد در دفاع از خود، ۲۰۴۳ مورد تیراندازی غیرعمدی و ۵۸۷ مورد تیراندازی کور بوده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.