گاراژ چهار هزار متری جنوب تهران در آتش سوخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بامداد جمعه گفت: ساعت ۲۲:۲۲ امشب حادثه آتش سوزی یک گاراژ قطعات خودرو اسقاطی در جاده خاوران بعد از سه راهی سیمان مجتمع مسعود به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران سه ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: این مجموعه در زمینه لوازم اسقاط خودرو و مستعمل فعالیت داشت که در یکی از این گاراژها به وسعت چهار هزار متر که بخشی از آن توسط ایرانیت مسقف شده بود و در زمینه صندلی خودرو و لوازم تودوزی صندلی خودرو فعالیت می‌کرد آتش سوزی روی داد. 

وی ادامه داد: زمانی که نیروها به محل حادثه می‌رسند بخشی از این گاراژ که شامل بخشهای مسقف و بخشی از فضای باز که حدود ۱۵۰۰ متر وسعت داشت شعله‌ور شده و شدت حرارت به حدی بود که از فواصل دور نور شعله‌ها قابل رویت  و براثر حرارت نیز سقف‌های شیروانی تخریب شده بود. 

ملکی تاکید کرد: آتش به گاراژ مجاور که تعمیرگاه اتوبوس‌های قدیمی است هم سرایت و یک دستگاه اتوبوس را در گاراژ مجاور شعله‌ور کرده بود.

به گفته وی، دو باب مغازه که در ابتدای همین گاراژ وجود داشت نیز دچار حریق شده است که آتش نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند و موفق شدند در کمترین زمان ممکن آتش را مهار کنند.

ملکی خاطرنشان کرد: این حادثه بدون مصدومیت مهار شد و آتش نشانان مشغول لکه گیری و تخلیه دود هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.