انتقاد یک امام جمعه از تبلیغات زودهنگام انتخاباتی

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل بنی احمدی امام جمعه باغستان ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مسجد امام جعفر صادق(ع) باغستان اظهار کرد: جایگاه نیروی انتظامی در اذهان عمومی بسیار بالا است که تقدیر و تشکر می‌کنیم و نیروی انتظامی شهرستان شهریار باید با قدرت‌تر در باغستان حضور پیدا کند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ گفت: در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی تبلیغات زودهنگام شروع شده و جلسات خصوصی و علنی داوطلبان در حال انجام است که باید دستگاه‌های نظارتی ورود کنند.

امام جمعه شهر باغستان بیان کرد: توصیه ما به تمام داوطلبان انتخابات این است که روحیه انقلابی و مردم‌داری را تا پایان حفظ کنند و در مسائل حاشیه‌ای هضم نشوند.

حجت الاسلام بنی احمدی گفت: در خصوص دفاع از حقوق بیت‌المال هرگز کوتاه نخواهیم آمد و البته برای اثبات تخلفات نیاز به اسناد و مدارک مستند است و ما نیز از هر طریقی تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به بیانات رهبری انقلاب ادامه داد: راه‌کار نجات کشور و مردم در مبارزه با آمریکا نیست و تجربه ثابت کرده مذاکرات نقطه ضعف ما بوده و اگر نگاه ما به توان داخلی باشد، قطعاً مشکلات مرتفع خواهد شد.

امام جمعه باغستان خاطرنشان کرد: تنها راه شکست تحریم‌ها به عنوان عمود خیمه دشمن استفاده از ظرفیت جوانان و توان داخلی است و ثابت کنیم که ایران اسلامی در مقابل دشمن قد خم نخواهم کرد.

حجت الاسلام بنی احمدی با اشاره به سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی عنوان کرد: زندگی و منش سردار شهید سلیمانی یک مکتب راهگشا است و ساده زیستی، مردم دوستی، شجاعت و اخلاص از ویژگی‌های بارز او بود که باعث شد در عالم محبوب شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.