قتل مسلحانه دو نفر در حوالی مشهد

 ابراهیم قربان‌زاده با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش تیراندازی منجر به  مرگ دو سرنشین خودروی سواری سمند در حوالی  مشهد، بلافاصله دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در این ماموریت ضربتی وارد عمل شدند. بررسی‌های اولیه آنها نشان می‌داد سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری به تعقیب خودروی سواری سمند پرداخته و پس ازتیراندازی به سمت این خودرو با سرعت متواری شده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، قربان‌زاده ادامه داد: درپی این تیراندازی دو سرنشین خودروی سواری بر اثر اصابت چند گلوله به طرز فجیعی به قتل رسیدند و کارآگاهان به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به ردزنی متهمان شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پلیس با بررسی‌های علمی دریافت متهمان با یک دستگاه خودروی دیگر قصد فرار و خروج از استان خراسان رضوی دارند که با اقدام های اطلاعاتی خودروی مذکور درحوالی شهرستان تربت حیدریه متوقف و دو متهم  اصلی و دیگر متهمان پرونده  دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات بعدی پرونده نیز  چهار قبضه اسلحه سبک و مهمات را مربوطه کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه این عملیات در کمتر از ۵ ساعت به نتیجه رسید، افزود: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای روشن شدن علت و انگیزه دقیق متهمان که با مقتولان رابطه فامیلی داشته‌اند و کشف دیگر زوایای این پرونده  با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.