پیام سردار سلامی به فرمانده سپاه قدس

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از فرماندهی عالی و شجاعانه سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه قدردانی و تاکید کرد: انشاالله رزمندگان بدون مرز سپاه تحت فرماندهی آن برادر نورانی، تاریخ استکبار را فاتحانه به پایان خود نزدیک خواهد کرد.

متن پیام به این شرح است:

همانگونه که در تنهایی و غربت انقلاب را به پیروزی رساندیم و همانگونه که در جنگ نیز مظلومانه‌تر از انقلاب جنگیدیم به یاری خدا باقیمانده راه پرنشیب و فراز را تنها خواهیم پیمود. حضرت امام خمینی (رحمه ا... علیه)

برادر سردار اسماعیل قاآنی

فرمانده پرهیزکار و شجاع نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

اللهم صل علی محمد و آل محمد.

خداوند حکیم را در سالگرد انتصاب آن فرمانده بی بدیل و باتقوا به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی مولی و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) شاکریم که طهارت روح، قلب سلیم، اخلاص و قدرت تفکر و فرماندهی عالی و شجاعانه‌ی شما سپاه قدس را در طراز جدیدی از جهاد عظیم بر علیه نظام سلطه و اذنابشان قرار داد.

در آستانه‌ی قرن پانزدهم هجری شمسی آن وجود مبارک، عزیز و مقتدر به مصداق آیه‌ی شریفه " قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ " مایه تشفی صدور آزادگان عالم در مصیبت شهادت قاسم جانمان (رضوان الله علیه) و سرمایه‌ای الهی و سرشار از معنویت و انقلابی گری، بشارت بخش صفحات درخشانی از پیشرفت جبهه‌ی مقاومت و تحرک جدید در بیداری اسلامی خواهد شد.

درود خداوند و ملائک مقربش بر فرمانده شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی (رضوان الله علیه) که هجران و فراقش، دل‌های همه‌ی ما را مجروح و مغموم و خون مقدسش ضامن سقوط استکبار جهانی و رهایی مظلومان و مستضعفان عالم خواهد گردید.

ان شاءالله رزمندگان بدون مرز نیروی قدس سپاه تحت فرماندهی مقتدر و زلال آن برادر نورانی، تاریخ استکبار را فاتحانه به پایان خود نزدیک خواهد کرد.

در پایان توفیق و عزت بیش از پیش شما را از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.