مقایسه آمار بهبودیافتگان کرونا در ایران و جهان

همدستی کرونا و آلودگی در ایران /ادامه کاهش فوتی‌ها در جهان

کدخبر: ۳۸۳۴۴۹
درچهاردهمین روز زمستان آمار بهبودی های روزانه در ایران نسبت به روز قبل دچار کاهش شده و در جهان با افزایشی قابل توجه روبرو بوده است.
همدستی کرونا و آلودگی در ایران /ادامه کاهش فوتی‌ها در جهان

به گزارش اقتصادنیوز، در چهاردهمین روز دی ماه که آمار بهبودیافتگان در جهان از مرز 60 میلیون تن گذشت، در ایران شاهد رشد منفی این متغیر بودیم.

آلودگی و کرونا در ایران

در چهاردهمین روز زمستانی در کشور آمار ابتلای روزانه کرونا نسبت به روز گذشته 1.41 درصد کاهش داشته و به 5 هزار و960 تن رسیده است. در همین روز 102 نفر دیگر جان خود را بر سر این بیماری از دست دادند.

در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۴ شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، ۴۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۴۰۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

نکته لازم به ذکر در خصوص این روزهای کرونایی کشور آن است که آلودگی از آن جهت که می تواند میزان آسیب پذیری دستگاه تنفسی را افزایش دهد می تواند بر ابتلا و شدت این بیماری تاثیر مستقیم بگذارد. 

به همین دلیل لزوم رعایت موازین بهداشتی، خروج حداقلی از منزل و استفاده از ماسک در بیرون از منزل ضروری تر از روزهای گذشته به نظر می رسد.

کرونا

آمار جهانی کرونا

در سومین روز سال 2021 میلادی مجموع آمار مبتلایان به کرونا به 90 میلیون نفر نزدیکتر شده و از این بین تاکنون بیش از 60 میلیون نفر نیز از این بیماری بهبود پیدا کرده اند.

در همین خصوص میزان فوتی های روزانه کرونا نیز در سراسر دنیا نسبت به روز قبل کاهشی محسوس را به ثبت رسانده است.

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید