جنگنده های شکاری نیروی هوایی ارتش به میدان می آیند

سرتیپ دوم خلبان جانباز عباس رمضانی با اشاره به تحولات منطقه، گفت:  ۱۵دی ۱۳۷۳ در یک سانحه ناگوار شهدای گرانقدر و فرماندهان بزرگی را نظیر شهیدان منصور ستاری، سید علیرضا یاسینی و دیگر شهدای عزیز را از دست دادیم و تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کردیم.

وی با اشاره به ۱۵ دی سالروز شهادت شهید ستاری و هم‌رزمان عزیز ایشان، افزود: شهید ستاری یک فرمانده مقتدر و دانشمند بود، نقطه عطفی در تاریخ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود، مدت خدمت ایشان هم به عنوان فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طولانی بود.

مشاور فرمانده نیروی هوایی با تأکید براقتدار نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان برگی زرین از اقتدار صنعت دفاعی کشور، تصریح کرد: تهدیدات دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه تازگی ندارد و همیشه بوده است.

وی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را گنجینه‌ای از نیروی انسانی و محصولات دفاعی گران‌بها برشمرد و اضافه کرد:  خلبانان دوره‌های حرفه‌ای را دیده‌اند، امروز برخلاف دوران طاغوت خلبانان با بهترین آموزش را در داخل کشور می‌بینند و دانشکده پرواز نیروی هوایی ارتش مکان آموزش خلبانان تیز پرواز جمهوری اسلامی ایران است، خلبانان هواپیماهای مختلف به ویژه شکاری، ترابری و بالگرد را آموزش می‌دهیم. 

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش با تأکید بر اقتدار هوایی نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه، افزود: ایران اسلامی حرف اول را در بحث اقتدار هوایی در منطقه می‌زند، نیروی هوایی در حال ساخت جنگنده‌های شکاری است؛ موفقیت‌های زیادی کسب کردیم. در بحث امثال «صاعقه»، گردان‌های آن را تشکیل دادیم و خلبانان ورزیده‌ای داریم که در رزمایش‌های مختلف تخصص خود را نشان دادند.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله خداوند توفیق دهد در مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران قدم برداریم، بتوانیم کشورمان را به سرمنزل مقصود برسانیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.