موضوع نامه مجلس به شورای شهر چه بود؟

محسن هاشمی ظهر امروز پس از جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران در مورد جلسه هم‌اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر اظهار کرد: امروز از ساعت 7:30 جلسه هم‌اندیشی با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد.

وی با بیان این‌که بررسی موضوع حسابرسی گزارشات در شوراها از جمله مسائلی بود که امروز نیز بررسی شد، تصریح کرد: همچنین حجت نظری که استعفای خود را نیز پس گرفته چند دقیقه‌ای با همکاران خود صحبت کرد و مسائلی که قصد بیان آن را داشت اعلام کرد.

رییس شورای شهر تهران با بیان این‌که همان‌طور که می‌دانید قانون شوراها در مجلس شورای اسلامی در حال بازنگری است، اضافه کرد: نامه‌ای از مجلس شورای اسلامی دریافت کردیم که اعضای شورای شهر تهران نظرات خود را برای مجلس ارسال کنند و قرار شد امینی نایب رییس شورا نظرات اعضاء را جمع بندی کرده تا در قالب نامه‌ای آن را به مجلس شورای اسلامی بفرستیم.

هاشمی در مورد چرایی عدم بررسی لایحه ساماندهی پیاده‌روها اظهار کرد: در فضای عمومی این شائبه ایجاد شده که شورای شهر قصد درآمدزایی از پیاده‌روها را دارد، در حالی که اینگونه نیست و ما به دنبال نشاط اجتماعی هستیم و از آنجا که نظرات در این خصوص حساس است تصمیم گرفته شد تا نظر منتقدان، موافقان و مخالفان این لایحه در جلسه‌ای احصا شود تا بتوانیم تصمیم درست‌تری بگیریم.

وی همچنین در مورد عدم اجرای قانون هوای پاک گفت: ما نیز از مسئولان توقع داریم که قانون هوای پاک را اجرا کنند و ان‌شاء‌الله مسئولان کشور فقط در زمان آلودگی هوا به فکر نیفتند و با جدیت بیشتر قوانین را اجرایی کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.