شکایت نساجی به کمیته اخلاق و صیانت درباره اشتباهات غیرعادی داور

دیدار تیم‌های نساجی و پیکان از هفته نهم لیگ برتر روز گذشته با برتری دو بر یک شاگردان تارتار به پایان رسید ولی بعد از اتمام مسابقه سرمربی و ارکان نساجی به شدت علیه تیم داوری اعتراض کردند. بحث‌برانگیزترین صحنه این دیدار، مردود اعلام شدن گل دوم و سالم نساجی در اواخر بازی بود که به گفته کارشناسان داوری هیچ گونه خطایی در این صحنه رخ نداد.

همچنین مسئولان این باشگاه به نادیده گرفته شدن دو خطای پنالتی به نفع تیمشان اشاره کرده و معتقدند داور بازی به عمد این اشتباهات را انجام داده است و خواهان ورود کمیته اخلاق و کمیته صیانت از فوتبال هستند؛ اتفاقی که در صورت تایید شدن یک چالش بزرگ برای فوتبال ایران خواهد بود.

علی امیری، مدیرعامل نساجی در پی اتفاقات در دیدار نساجی و پیکان و عدم اعلام دو پنالتی واضح و مردود شدن گل سالم نساجی، گفت: شکایت رسمی باشگاه را از حسین زیاری داور این دیدار، به کمیته اخلاق و کمیته صیانت ارائه کردیم و مدارک و مستندات لازم را نیز به کمیته داوران تحویل دادیم.

وی با بیان اینکه اشتباهات داوری در شرایطی عادی رخ نداده است، افزود: از مسئولان امر عاجزانه تقاضا داریم با دقت لازم جزئیات داوری این دیدار را بررسی کنند.

با توجه به این که مسابقه دو تیم توسط صداوسیما و شبکه‌های استانی نمایش داده نشده، چه اتفاقات دیگری در بازی رخ داده است اما مسئولان نساجی از داشتن مدارک و اسنادی در رابهط با اشتباهات عمدی داور مسابقه سخن می‌گویند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.