افشای محل انتقال نتانیاهو و همسرش حین برگزاری تجمع اعتراضی

رسانه‌های صهیونیستی بعد از ظهر شنبه به وقت تهران از انتقال «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسر وی به مکانی امن حین برگزاری تظاهرات در شنبه گذشته مقابل اقامتگاه وی خبر دادند.

به نوشته وبگاه «تایمزاسرائیل» در آخرین تجمع اعتراضی مقابل اقامتگاه نتانیاهو در قدس اشغالی در شنبه گذشته، وی  و همسرش به یک مکان امن انتقال یافتند. نتانیاهو، همسرش و شماری از همراهان وی به یک اتاق امن به اقامتگاه نتانیاهو انتقال یافته و تا دریافت اطلاعات امنیتی از «شین بت» (دستگاه جاسوسی داخلی رژیم اسرائیل) مبنی بر آرام بودن اوضاع  حدود ۴۰ دقیقه در آن مکان مستقر بودند.

در این تجمع اعترضاتی که شنبه گذشته حدود ساعت ۴  بعد از ظهر به وقت محلی برگزار شد جمعیت با گذر از موانع به اقامتگاه نتانیاهو نزدیک شدند. در جریان این دور از اعتراض‌ها هشت مخالف نتانیاهو نیز دستگیر شدند. اینک تدابیر امنیتی نزدیک اقامتگاه نتانیاهو افزایش یافته و موانع بیشتری کار گذاشته شده است.

گزارش این ماجرا روز جمعه در سه شبکه تلویزیونی معروف صهیونیستی برملا شد. شین‌بت تاکنون ازهرگونه اظهار نظر در این زمینه خودداری کرده است.

با وجود شیوع کرونا و هوای سرد در فلسطین اشغالی  در هفته‌های گذشته ، مخالفان نخست وزیر رژیم صهیونیستی  به خیابان‌ها آمدند. «جنبش پرچم‌های سیاه» عامل برگزاری تظاهرات ضد نتانیاهو است. تظاهرکنندگان خواستار استعفای نتانیاهو به دلیل فساد مالی، رشوه، کلاهبرداری و ضعف در مدیریت در مواجه با کرونا هستند. چندی قبل پلیس رژیم صهیونیستی ۱۸ فرد را در اعتراضات یادشده نزدیک قدس اشغالی به اتهام اقدامات خرابکارانه دستگیر کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.