طرح سوال از شهردار تهران منتفی شد

هفته گذشته بود که حجت نظری عضو شورای شهر تهران خطاب به پیروز حناچی شهردار تهران گفت که اگر لایحه سرپرستیاصلاح نشود از او در صحن شورای شهر تهران طرح سوال خواهد کرد.

لایحه نظری درباره زمان سرپرستی مدیران شهری بود که بر اساس قانون نمی‌تواند بیش از ۴ ماه باشد، اما با توجه به آن که لایحه‌ای باید از سوی آقای شهردار در رابطه با این موضوع ارائه می‌شد عضو شورای شهر خطاب به شهردار تهران از او خواست تا هرچه سریعتر لایحه را به شورا ارسال کند.

در همین راستا از ساعاتی پیش نامه‌ای در فضای مجازی در رابطه با طرح سوال از شهردار تهران منتشر شده است که حسن رسولی عضو شورای شهر درباره آن توضیحاتی داد و از منتفی بودن آن خبر داد.

حسن رسولی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که ماجرای نامه‌ای که از ساعاتی پیش درباره طرح سوال از شهردار در فضای مجازی منتشر شده است چیست؟ اظهار کرد: این موضوع امروز برطرف شد و آقای شهردار لایحه خود را به شورا ارائه کرد.

وی ادامه داد: تذکر و اخطاری درباره لایحه‌ای که مربوط به اختیارات شهردار تهران بود به او داده شد که امروز معاون شهردار اعلام کرد که آقای حناچی لایحه خود را ارائه کرده است.

عضو شورای شهر تهران گفت: این موضوع منتفی است و ارائه لایحه‌ای از سوی آقای شهردار و طرح سوال از او همزمان شده بود که با ارائه لایحه این موضوع منتفی شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.