افشاگر سعودی از جدال دو ولیعهد خبر داد

فعال و افشاگر اخبار مربوط به خاندان حاکم سعودی در توییتر مشهور به "مجتهد" در توئیت هایی نوشت: برجسته‌ترین مسائلی که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در آنها احساس اهانت می‌کند، روابط با ترکیه و پس گرفتن سپرده پاکستان و انفجار در عدن یمن است.

مجتهد نوشت در حالی که بن سلمان برای تحریم ترکیه جهت جلب رضایت بن زاید شور و شوق نشان داد و از دولت و تعدادی از وزارت‌خانه‌ها در کنار ارتش الکترونیک به منظور ممانعت از تبادل تجاری با ترکیه استفاده کرد، اما بن زاید در عرصه اقتصادی و گردشگری به ترکیه روی باز نشان داد و در آنجا تعدادی از مجتمع‌های تجاری و رستوران‌های زنجیره‌ای افتتاح کرد.

 وی درمورد سپرده پاکستان نیز گفت که بن سلمان برای طرح‌های عادی‌سازی بن زاید شور و شوق داشت و بر پاکستان جهت برقراری روابط با رژیم صهیونیستی إعمال فشار کرد و زمانی که پاکستان مخالفت نمود، ریاض خواستار استرداد سپرده دو میلیارد دلاری خود شد؛ اما بعد از آن مشخص شد که بن زاید با پاکستانی‌ها در حال مذاکره برای جبران این سپرده است.

اما مساله‌ای که "روحیه بن سلمان را منهدم کرد"، انفجار عدن در یمن بود که ثابت شد امارات در آن دست داشته است؛ هرچند که دولت مستعفی و رسانه های معاند مدعی بودند که انصارالله مسئول این انفجار بوده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.