عبور آمار جانباختگان کرونا در جهان از مرز 2 میلیون نفر

افزایش 16 درصدی فوتی‌های کرونا در ایران /رشد مبتلایان جهانی+اینفو

کدخبر: ۳۸۶۴۰۳
در بیست و هفتم دی ماه آمار مرگ و میر کرونا در ایران رشدی 16 درصدی نسبت به روز گذشته ثبت کرد. این در حالی است که این متغیر در مقیاس جهانی نزدیک به 4 درصد افت داشته است.
افزایش 16 درصدی فوتی‌های کرونا در ایران /رشد مبتلایان جهانی+اینفو

به گزارش اقتصادنیوز، در بیست و هفتمین روز دی ماه‌، آمار جانباختگان بر اثر بیماری کرونا در جهان از 2 میلیون نفر فراتر رفت. با این وجود رشد روزانه آمار کرونایی نشان می دهد در حالی که حد فوتی های روزانه در جهان نسبت به روز گذشته 4 درصد افت داشته اما این میزان در ایران رشدی تقریبا 16 درصدی را ثبت کرده است.

آمار کرونا در ایران

شمار مبتلایان روزانه به بیماری کرونا در ایران در روز 27 دی ماه نسبت به روز گذشته تقریبا 6 درصد افت داشته و به 6 هزار و 100 تن تنزل پیدا کرد. میزان مرگ و میر بر اثر این بیماری نیز با نزدیک به 16 درصد افزایش به 96 تن رسید.

بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

10 شهر قرمز کشور در استان مازندران بوده و شامل آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا است.

کرونا

آمار کرونا در جهان 

شمار جانباختگان بیماری کرونا از مرز 2 میلیون تن گذشت. آمار کرونا در این شاخه نشان می‌دهد این متغیر نسبت به روز گذشته 4 درصد افت داشته و از این حیث رفتاری غیر هم جهت با رشد روزانه مرگ و میر در ایران را ثبت کرده است.

مبتلایان به کرونا در جهان نیز از 94 میلیون تن عبور کرده و رشدی 4 درصدی را نسبت به روز گذشته رقم زده است.

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید