سردرگمی در نحو برگزاری انتخابی جام جهانی

نشریه «الاتحاد» امارات خبر داد نشست اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا با فدراسیون جهانی فوتبال برای تعیین تکلیف نهایی نحو برگزاری ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به آخر ماه ژانویه موکول شد.

طبق گزارش های رسیده اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز با مشکلات کرونا دست و پنجه نرم میکنند و نحو برگزاری ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر مشخص نیست.

پیشنهادی روی میز فیفا برای ادامه مسابقات برگزاری آنها به صورت متمرکز است اما هنوز کشورهایی در آسیا است که بحران کرونا رنج می برد. برگزاری بازی ها به صورت عادی غیرمقدور است چون بسیاری از کشورهای آسیایی قوانین سخت گیرانه کرونایی را همچنان اجرا می کنند  و برای ورود به این کشور باید 10 روز در قرنطینه باشید که این برای تیم های فوتبال مقدور نیست.

قرار است این مسابقات طبق زمان بندی جدید اعلام شد از فروردین ماه 1400 از سرگرفته شود ولی هنوز فرمت برگزاری مسابقات مشخص نیست و نوعی سردرگمی در نوع برگزاری مسابقات مشاهده می شود.

طبق گزارش های رسیده از کنفدراسیون فوتبال آسیا پرونده نوع برگزاری این مسابقات در جلسه دو هفته آینده مشخص می شود و تیم ها وضعیت خود را می دانند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.