به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر سیاسی انصارالله یمن در بیانیه‌ای درباره تصمیم آمریکا برای درج نام انصارالله در لیست "تروریسم" اعلام کرد، این اقدام آمریکا نشان دهنده خصومت و دشمنی این کشور در قبال یمن و آزادگان جهان است. آمریکا هیچ روزی حامی مردم یمن نبوده یا موضع بی طرفانه‌ای نداشته برای همین از این اقدام سخیفانه و احمقانه تعجب نمی‌کنیم. بعد از چند دهه پنهان شدن پشت عناوین دروغین مشخص می‌شود که آمریکا دشمن اول مردم یمن است.

دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد، آمریکا به صورت مستقیم یا از طریق مزدوران منطقه‌ای مرتکب انواع جنایت‌ها شد. این اقدام خصمانه پایداری ما را برای مقابله با پروژه آمریکا و صهیونیسم افزایش می‌دهد و هرگز باعث نمی‌شود ما از مواضع عادلانه خود دست بکشیم.

انصارالله اعلام کرد، تمام آمریکایی‌هایی که در هدف قرار دادن این امت نقش دارند تروریست و جنایتکار هستند و ما آماده اتخاذ هرگونه اقدام لازمی در قبال این اقدام خصمانه هستیم.

پیشتر مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که قصد دارد تصمیم خود را برای درج نام انصارالله در لیست "تروریسم" به کنگره اعلام کند.

وزارت خزانه داری آمریکا سه‌شنبه اعلام کرد، در سایه تصمیمش برای درج نام انصارالله یمن در لیست سازمان‌های "تروریستی" به واسطه صدور مجوزهایی، بخش انسانی و امداد رسانی را از تحریم‌های احتمالی علیه انصارالله یمن مستثنی کرده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.