کتائب حزب‌الله عراق: بن سلمان، بهای تصمیم خود علیه عراق را خواهد پرداخت

گروه عراقی «کتائب حزب الله» آمریکا، رژیم اسرائیل و عربستان سعودی را محور شر دانست و آنها را عامل انفجارهای تروریستی بغداد توصیف کرد. 

حزب الله عراق در واکنش به این انفجارهای تروریستی که ۳۲ کشته و ۱۱۰ زخمی برجای گذاشته، گفت: «باندهای شرِ صهیونیستی، آمریکایی و سعودی بار دیگر، با ارتکاب جنایتی زشت که بازار مملوء از فقرای عراقی را هدف قرار داده اقدامات جنایت‌آمیز و کثیف خود در حق فرزندان ملت عراق ما را از سر گرفته‌اند.»

این گروه عراقی تأکید کرد: «هم‌زمانی این جنایت با روی کار آمدن دولت جدید آمریکا نشان می‌دهد که محور شر همچنان در راستای نقشه خود برای به‌زانو درآوردن مردم عزیز عراق حرکت می‌کند؛ مردمی که بر خروج نیروهای خارجی از خاک عراق تأکید و اصرار دارند».

حزب الله عراق با بیان اینکه همه منافع دشمن آمریکایی هدف مشروع به شمار می‌رود و فرقی بین آمریکایی چپ‌گرا و راست‌گرا وجود ندارد، تأکید کرد: «مردم سربلند ما در برابر همه تلاش‌های آمریکا و مزدوران آن در داخل و خارج از عراق که به منظور تحمیل هیمنه و خواست آمریکا بوده، مقاومت کرده و فداکاری‌های بزرگی را از بین بهترین جوانان خود تقدیم این راه کرده تا این کشور آزاد، مستقل و باعزت باقی بماند.»

در این بیانیه همچنین به ولی‌عهد سعودی درباره این نقشه‌ها هشدار داده شده و آمده است: «ما بار دیگر آنچه را که پیشتر درباره تصمیم بن سلمان و نیت او در حمایت دوباره از انجام عملیات وحشیانه [در عراق] گفته‌ایم، یادآوری می‌کنیم. قبلا به او هشدار داده بودیم که با دُم شیر بازی نکند؛ چرا که این آتش به پادشاهی شرّ سرایت خواهد کرد و دامن تاج و تخت سست آن‌ها را خواهد گرفت. به رغم این هشدارها، او نه‌تنها از این جنایت‌ها دست نکشید بلکه بیشتر از این نیز دستان خود را به خون بی‌گناهان آلوده کرد. لذا او بهای این تصمیم خود را خواهد پرداخت.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.