قالیباف: اقتصاد باید به دست مردم اداره شود

محمد باقر قالیباف روز یکشنبه در نشست نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران، افزود: باید به تولیدکنندگان، جوانان، علم، اندیشه، خلاقیت و تفکر مردم خودمان ایمان بیاوریم و اعتماد کنیم و فرصت را برای آنها فراهم کنیم. همنیطور که در سال‌های قبل رهبر معظم انقلاب گفتند دشمن ما آمریکاست و راه مبارزه با آمریکا را کار است کار است کار.  

رییس مجلس اظهار کرد: ما از تولید، فعالیت و تلاش حرف می‌زنیم. این افتخار را دارم که به عنوان عضو پارلمان در جمع اتاق بازرگانی هستم بخش خصوصی که در کنار هم نشستیم برای این موضوع صحبت کنیم. این باور امام (ره)، رهبری و انقلاب ما است که اقتصاد باید به دست مردم اداره شود و این باور و ارزش‌های ماست.

قالیباف خاطرنشان کرد: خوشحال هستم بحث‌ها و دغدغه‌هایی که مطرح شد دغدغه‌های تئوریک نبود. موضوعات واقعی، میدانی و ملموسی است که با آنها زندگی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ما تنها نباید به مساله بپردازیم. شناخت مساله خیلی مهم و اساس بحث است ولی در آن ماندن و مرتب آن را تکرار کردن یک نوع در جا زدن است. ما در این بحث‌ها روشن کنیم چه باید کرد و حداقل وقت بگذاریم که چه باید کنیم.

قالیباف تصریح کرد: به سمت گروه‌های کاری و بخش‌های کاری کمیسیون‌ها برویم و به آنها توجه کنیم. وقتی نگاه کلی به درهای پشت سر ‌کنیم یک دهه را با اقتصاد دولتی سپری کردیم یک دهه را با اقتصاد تعدیل سپری کردیم با اقتصاد شبه دولتی سپری کردیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.