خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که در این عملیات که به هلاکت این گروه تروریستی انجامید، تعدادی از نیروهای ارتش سوریه نیز کشته و زخمی شدند.

یکی از فرماندهان میدانی ارتش سوریه اعلام کرد که این عملیات بعد از پاکسازی صحرای مجاور با مسیر بین المللی دیر الزور- تدمر صورت گرفت و تحرکات تروریست‌ها میان دو منطقه الشولا و کباجب شناسایی شد و نیروهای ارتش آنها را هدف قرار داده و پنج تن از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند و خودروی آنها را که مجهز به مسلسل سنگین بود، منهدم کردند.

سانا اعلام کرد، گروهی از تروریست‌هایی که در صحرای دیر الزور مستقر هستند، چندین بار به اتوبوس‌ها و خودروهای غیرنظامیان و نظامیان طی ماه جاری حمله کردند که آخرین مورد در دو روز گذشته بود و اتوبوس نظامیان در مسیر دیر الزور- تدمر در منطقه المالحه –الشولا در آماج تیراندازی تروریست‌ها از جنوب این مسیر قرار گرفت که این تروریست‌ها از منطقه التنف می‌آمدند و این حمله آنها، به شهادت سه نظامی و زخمی شدن ۱۰ تن دیگر انجامید.

این خبرگزاری اعلام کرد که این حملات همزمان با گزارش‌های رسانه‌ای انجام شد که حکایت از این داشت که نیروهای اشغالگر آمریکایی، صدها تروریست‌ها داعشی را از عراق به منطقه التنف سوریه انتقال داده تا دست به حمله به نیروهای ارتش سوریه و شهروندان در صحرای سوریه بزنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.