استقلال مساوی کرد و صدرنشین ماند

در یکی از بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر تیم صدرنشین استقلال در مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر رفت که این بازی با نتیجه یک یک به پایان رسید.

استقلال در دقیقه ۱۸ توسط مهدی قایدی به گل رسید اما داور به خاطر آفساید این گل را مردود اعلام کرد. در دقیقه ۳۲ بر خلاف جریان بازی، نفت مسجد سلیمان به گل اول ‌رسید. شاگردان مجتبی حسینی در یک کرنر صاحب موقعیت شدند اما اشتباه سید حسین حسینی در دفع توپ باعث شد گل اول بازی به ثمر برسد و نفت مسجد سلیمان یک بر صفر پیش بیفتد.

در نیمه دوم و با وجود اینکه بازی کیفیت بالایی نداشت استقلال روی پاس بابک مرادی تازه وارد، وریا غفوری دروازه کرمانشاهی را باز کرد و بازی به تساوی یک یک رسید. دو تیم در نیمه دوم بدشانس هم بودند چرا که تا دقیقه 80 یک بار تیر دروازه استقلال و دو بار هم تیر دروازه مسجدسلیمان به لرزه درآمد.

ترکیب نفت مسجد سلیمان:‌ فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی‌فرد، سجاد جعفری، فرید بهزادی، محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی، محمدمهدی محبی، نیما انتظاری، میثم تهی‌دست و ساسان حسینی.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.