ترامپ فعالیت سیاسی را از سرگرفت

به گزارش اسپوتنیک، دیدار بین دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا و کوین مک کارتی، رهبر اقلیت جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در حالی صورت گرفته که وی ترامپ را به تحریک حمله مرگبار ششم ژانویه به کنگره متهم کرده بود اما بعدا از حمایت از تلاش‌های دموکرات‌ها در استیضاح ترامپ در سنا و مجلس نمایندگان دست کشید.

کمیته اقدام سیاسی ترامپ موسم به "نجات آمریکا" در بیانیه‌ای اعلام کرد، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا و ترامپ در عمارت مارالاگوی رئیس جمهوری سابق در فلوریدا دیدار کردند.

در این بیانیه با اعلام اینکه دیدار مذکور که روز پنجشنبه انجام شد، بسیار خوب و صمیمانه بود، آمده است: ترامپ با همکاری با مک کارتی درباره کمک به حزب جمهوری خواه برای به دست آوردن اکثریت در مجلس نمایندگان موافقت کرده است.

مک کارتی در میان سیاستمداران کارکشته جمهوری خواه بود که ترامپ را مقصر حمله ششم ژانویه به کنگره می‌دانست با این حال، از نظرش برگشت و مخالفت خود را از استیضاح دوم ترامپ اعلام کرد.

جمهوری خواهان در جنوب فلوریدا می‌گویند، دیدار میان رهبر اقلیت مجلس نمایندگان با ترامپ، نشان می‌دهد که رئیس جمهوری سابق هنوز تصمیم گیرنده اصلی در سیاست‌های حزب است و این حزب به وی پیش از انتخابات میان دوره‌ای ۲۰۲۲ نیاز دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.