فکری: هیچ تیمی به اندازه استقلال مشکل ندارد

محمود فکری بعد از تساوی یک - یک استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته سیزدهم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

فکری در واکنش به انتقاداتی که از عملکرد و کادر فنی تیمش می‌شود، گفت: هر کاری کنیم یک عده از دوستان هستند که ایراد می‌گیرند. این خوب است. خوشحالم که ایراد می‌گیرند. سنگ‌هایی که به سمت ما پرتاب می‌شود نشان می‌دهد تیم به سمت جلو و خوب حرکت می‌کند. جا دارد از اعضای کادرم تشکر کنم. یکی از بهترین کادرهای ایران را داریم که با تمام وجود تلاش می‌کنند.

وی افزود: یکسری استقلالی‌ها بازیچه یکسری از بدخواهان استقلال می‌شوند و آن‌را به ما منتقل می‌کنند. برای تیم‌های دیگر انواع و اقسام اتفاقات می‌افتد ولی خبری بیرون نمی‌آید. از تیمی که به این خوبی بازی می‌کند و خلق موقعیت دارد انتقاد می‌شود. استقلالی‌ها اتحاد داشته باشند و بازیچه دست بدخواهان نشوند. تمام تلاشمان را می‌کنیم و انرژی خود را می‌گذاریم تا جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم و یکی از امیدهای قهرمانی باشیم.

سرمربی استقلال درباره تغییراتی که در این تیم صورت گرفته، به خبرنگاری که این سئوال را مطرح کرده بود، انتقاد کرد و یادآور شد: هفته قبل ما تغییری نداشتیم. سئوالات شما کارشناسی است یا هرکسی در خیابان هرچیزی می‌گوید را می‌پرسید؟

فکری گفت: سئوالتان باید کارشناسی باشد نه اینکه هرچه در خیابان مطرح می‌شود بپرسید. بازی را که می بریم و وقتی دوست داریم حرف بزنیم، چیزی نمی‌پرسند. معلوم است همه چیز برنامه ریزی شده است.

سرمربی استقلال خطاب به خبرنگاری که این سئوال را مطرح کرده بود، گفت: گوشی شما آرم استقلال دارد و معلوم است استقلالی هستید ولی نباید بازیچه دست این و آن نشوید و هرچیزی که می‌گویند را به کادر فنی انتقال بدهید. قدر کادر فنی خود را بدانید.

فکری تصریح کرد: شما حتی یک درصد از مشکلاتی که تیم ما دارد را نمی‌دانید. فقط شما از تلویزیون می‌بینید و فکر می‌کنید استقلال همیشه باید برنده باشد در حالی که بهترین تیم‌های دنیا هم همیشه برنده نمی‌شوند. مشکلاتی که تیم ما دارد را هیچ تیمی ندارد حتی همین نفت مسجد سلیمان ولی داریم صبوری و همراهی می‌کنیم تا استقلال را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.