شمار مبتلایان کرونا همچنان بالاتر از 6 هزار نفر

آمار فوتی‌های کرونا در ایران خطرناک می‌شود؟+اینفو

کدخبر: ۳۸۹۵۶۲
اقتصادنیوز: در 11 بهمن ماه، تمام متغیرهای کرونایی در ایران نسبت به روز گذشته به جز حد فوتی روزانه کاهش پیدا کرده است. آمارهای کرونایی در جهان نیز در این روز مسیری کاهشی داشته است.
آمار فوتی‌های کرونا در ایران خطرناک می‌شود؟+اینفو

به گزارش اقتصادنیوز، در یازدهمین روز بهمن اغلب متغیرهای کرونایی در ایران روندی نزولی را طی کرد اما هنوز حد ابتلای روزانه بالاتر از 6 هزار نفر ثبت شده است. این ریزش آمارها در داده های کرونایی در مقیاس جهانی نیز مشاهده می شود. تنها متغیری که رشد روزانه آن مثبت بوده است شمار جانباختگان بر اثر این بیماری است.

آمار کرونا در ایران

در 24 ساعت گذشته شمار مبتلایان کرونا نسبت به روز گذشته 3.9 درصد افت داشته و به 6 هزار و 317 تن رسید. این ریزش در آمار بستری ها و دیگر متغیرهای کرونایی نیز به ثبت رسیده است. اما شمار جانباختگان هنوز در حال افزایش است.

حد این متغیر نسبت به روز گذشته 15.5 درصد افزایش پیدا کرده و به 82 تن رسیده است.

بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

شهرستان های نارنجی در استانهای شمال و شامل آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و صومعه سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان هستند.

کرونا

آمار کرونا در جهان

شمار متغیرهای کرونایی در جهان نسبت به روز گذشته در حال کاهش بوده است. از میان متغیرهای ابتلا، فوتی و بهبودی روزانه در جهان حد بهبودی های روزانه بیشترین کاهش را نسبت به روز گذشته در مقایسه با دیگر متغیر ها رقم زده است.

این میزان برابر با 14.7 درصد بوده است.

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید