ورود جامعه مدرسین به تحرکات انتخاباتی اصولگرایان

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی، با اشاره به آخرین فعالیت‌های انتخاباتی جریان اصولگرایی برای رسیدن به وحدت حداکثری اظهار کرد: فعلأ آنچه روند کار است، ایجاد وحدت و انسجام است. یعنی مابقی کارها فرع بر رسیدن به انسجام و وحدت است.

وی تأکید کرد: خوشبختانه الان جامعه مدرسین نیز با سایر گروه‌های اصولگرایی هماهنگ شده و جامعه روحانیت هم تلاش می‌کند تا کار ائتلاف را پیش ببرد. در همین زمینه استان‌ها نیز جامعه روحانیت یک تشکیلات خوبی را سامان داده که با گذشته متفاوت و حتی با زمان مرحوم آقای مهدوی کنی نیز تفاوت دارد؛ چراکه در آن زمان فعالیت جامعه روحانیت منحصر به تهران بود اما الان فعالیت جامعه روحانیت در استان‌ها و شهرستان‌ها گسترش پیدا کرده است و شوراهای تصمیم‌گیری نیز تشکیل شده و مسئولان آن هم مشخص شده‌اند.

ورود جامعه مدرسین به تحرکات انتخاباتی اصولگرایان /جامعتین به دنبال ائتلاف حداکثری اصولگرایان

این عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه امیدواریم جامعتین بتوانند مانند گذشته محوریت جریان اصولگرایی را به دست گیرند، یادآور شد: امیدواریم همان‌طور که در گذشته هر تصمیمی که جامعه

روحانیت و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می‌گرفتند تمامی احزاب و تشکل‌های اصولگرایی آن را می‌پذیرفتند، امروز نیز همین فضا در میان جریان اصولگرایی به وجود آید.

ابراهیمی در پایان تاکید کرد: با ایمان، توکل و اعتقادی که ان شاءالله در همه تشکل‌های اصولگرا وجود دارد، امیدواریم که این روند ائتلاف به نتیجه برسد و جریان اصولگرایی در انتخابات بازنده نباشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.