آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۹) در جلسه این شورا با عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و میلاد امام خمینی (ره) و ایام دهه فجر گفت: همان‌طور که پیامبر مکرم اسلام فرمودند فاطمه (س) نور الله است؛ هرچه از این بانوی نمونه بگوییم، حق مطلب ادا نشده و باید دعا کنیم که خداوند معرفت ما را نسبت به ایشان زیاد کند.

وی افزود: حضرت زهرا (س) اسوه‌ی همه زنان و مادران تاریخ است و ما باید فرهنگ زهرایی را که هرگز کهنه نمی‌شود در جامعه ایرانی زنده نگه داریم.

آیت‌الله جنتی در ادامه با اشاره به تقارن میلاد بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران با روز میلاد حضرت زهرا (س)، یادآور شد: امام خمینی (ره) از نسل حضرت زهرا (س) بود؛ بدون شک باید ایشان را احیاگر اسلام سیاسی و ناب محمدی (ص) در عصر حاضر دانست؛ کسی که پس از صدر اسلام مسأله شهادت، جهاد، ایثار، فقه سیاسی، اعمال صالحه را احیا و اسلام را دوباره زنده کرد.

وی تأکید کرد: رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی، علما، خطبا، مبلغان نباید بگذارند آثار و آرمان‌های والای امام (ره) به فراموشی سپرده شود؛ آثار ایشان نه تنها برای امروز ما کارگشاست بلکه متعلق به فردای ما هم هست البته رسانه ملی در این زمینه کارهای بسیار خوب و قابل تقدیری داشته که باید ادامه پیدا کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.