همسان‌‌سازی حقوق کارکنان و هیئت علمی دانشگاه‌های وزارت علوم با وزارت بهداشت

بنابر اعلام روابط عمومی دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، دکتر"محمدمهدی زاهدی" عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به دیدار با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه بودجه اظهار کرد: موضوع همسان سازی حقوق کارکنان و اعضاء هیات علمی ستاد و دانشگاه های وزارت علوم با وزارت بهداشت و درمان مطرح و مقرر شد با توجه به اهمیت و ضرورت همسان سازی و گلایه های شاغلین در وزارت علوم، این موضوع در دستور کار قرار گرفته و تدابیر لازم برای حل مشکل در این زمینه در نظر گرفته شود . 

وی افزود: در این دیدار موضوع تامین اعتبار لازم برای تکمیل احداث جاده ترانزیت کرمان-راور-دیهوک مطرح و مقرر شد با اعمال ماده ۵۶ و اخذ تسهیلات بانکی با ضمانت دولت، ضمن تامین بودجه، تکمیل این پروژه ملی که از سال ۱۳۸۹ آغاز شده و تاکنون ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، در دو سال آینده به اتمام برسد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: این جاده ترانزیتی علاوه بر کمک به تسهیل تبادلات تجاری، مسیر زیارتی زائرین حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) از مناطق جنوب و جنوبشرق به مشهد مقدس می باشد.

وی تصریح کرد: همچنین در این دیدار موضوع کم آبی و خشکسالی در شهرستان راور و توابع آن مطرح و مقرر شد سازمان برنامه و بودجه درخصوص تامین اعتبار جهت احداث کانال انتقال آب از سد قدرونی به راور مساعدت های لازم را به عمل آورد. گفتنی است که این سد توسط وزیر محترم نیرو افتتاح شده اما برای خط لوله انتقال آب و احداث تصفیه خانه تاکنون برنامه ای در نظر گرفته نشده است .

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.