تساوی بدون گل تراکتور و پرسپولیس در نیمه نخست

در جریان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال تراکتور از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان پرسپولیس بود که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ۱۵ دقیقه نخست این دیدار، بازی درگیرانه را در میانه زمین شاهد بودیم و در بیشتر دقایق توپ در بین هافبک‌های دو تیم در گردش بود. با این حال قرمز پوشان تراکتور سعی داشتند با پاس‌های در عمق و کوتاه فرصت گلزنی ایجاد کنند که موفق نبودند. در مقابل، پرسپولیسی‌ها روی حرکات خود در دقیقه ۱۶ صاحب یک ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه تراکتور شدند اما نورالهی نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند.

در ۱۵ دقیقه دوم این دیدار هم تلاش دو تیم برای ایجاد فرصت گلزنی موفق نبود اما با این حال یکی دو فرصت ایستگاهی برای پرسپولیس ایجاد شد که ضربات بازیکنان پرسپولیس بدون ایجاد خطر روی دروازه تراکتور، راهی اوت شد.

در دقیقه ۳۰، مسعود شجاعی پشت محوطه جریمه پرسپولیس به توپ رسید و با یک شوت پای راست دروازه  را هدف قرار داد اما توپ او را لک مهار کرد.

در دقیقه ۳۵، محمد عباس‌زاده پشت محوطه پرسپولیس به توپ رسید و با یک شوت محکم دروازه را هدف قرار داد اما توپ او در چارچوب نبود.

در دقیقه ۳۹، مهدی تیکدری از پشت محوطه جریمه پرسپولیس دروازه این تیم را هدف قرار داد اما شوت او راهی اوت شد.

ترکیب پرسپولیس:  حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، احسان پهلوان و مهدی عبدی.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، وفا هخامنش، میثم تیموری، اکبر ایمانی، میلاد فخرالدینی، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، مهدی تیکدری، محمد عباس‌زاده و اوکاشه حمزاوی.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.