شکست تراکتور مقابل پرسپولیس

در جریان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال تراکتور از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

تک گل پرسپولیس را سید جلال حسینی در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند.

با این نتیجه پرسپولیس ۲۱ امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد. تراکتور نیز با ۱۹ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.

نیمه نخست

در این دیدار بازیکنان پرسپولیس به یاد مرحوم علی انصاریان که روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت، با پیراهن مشکی وارد زمین شدند. اعضای کادر فنی نیز با پیراهن‌هایی منقش به تصویر علی انصاریان حضور داشتند.

در ۱۵ دقیقه نخست این دیدار، بازی درگیرانه را در میانه زمین شاهد بودیم و در بیشتر دقایق توپ در بین هافبک‌های دو تیم در گردش بود. با این حال قرمز پوشان تراکتور سعی داشتند با پاس‌های در عمق و کوتاه فرصت گلزنی ایجاد کنند که موفق نبودند. در مقابل، پرسپولیسی‌ها روی حرکات خود در دقیقه ۱۶ صاحب یک ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه تراکتور شدند اما نورالهی نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند.

در ۱۵ دقیقه دوم این دیدار هم تلاش دو تیم برای ایجاد فرصت گلزنی موفق نبود اما با این حال یکی دو فرصت ایستگاهی برای پرسپولیس ایجاد شد که ضربات بازیکنان پرسپولیس بدون ایجاد خطر روی دروازه تراکتور، راهی اوت شد.

در دقیقه ۳۰، مسعود شجاعی پشت محوطه جریمه پرسپولیس به توپ رسید و با یک شوت پای راست دروازه  را هدف قرار داد اما توپ او را لک مهار کرد.

در دقیقه ۳۵، محمد عباس‌زاده پشت محوطه پرسپولیس به توپ رسید و با یک شوت محکم دروازه را هدف قرار داد اما توپ او در چارچوب نبود.

در دقیقه ۳۹، مهدی تیکدری از پشت محوطه جریمه پرسپولیس دروازه این تیم را هدف قرار داد اما شوت او راهی اوت شد.

نیمه دوم

نیمه دوم این دیدار را تراکتور هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی فرصت خوبی برای باز کردن دروازه حریف به دست آورد اما نتواست از این فرصت به خوبی استفاده کند.

در دقیقه ۵۰، روی پاس احسان حاج‌صفی، اوکاشه حمزاوی به توپ رسید و با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد اما توپ او راهی اوت شد.

در دقیقه ۵۳، پرسپولیس سمت راست محوطه جریمه  تراکتور صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و در ادامه نورالهی توپ را روی دروازه تراکتور ارسال کرد و سید جلال حسینی با یک ضربه سر دروازه را باز کرد.

 در دقیقه ۵۹، میلاد سرلک از پشت محوطه جریمه  تراکتور دروازه این تیم را هدف قرار داد اما توپ او را اخباری راهی کرنر کرد.

در دقیقه۶۴، وحید امیری با یک پاس در عمق احسان پهلوان را با اخباری تک به تک کرد اما عملکرد خوب دروازه‌بان تراکتور اجازه نداد توپ  به  گل تبدیل شود.

در دقیقه ۶۷، روی ارسال حاج‌صفی، محمد عباس‌زاده قصد داشت یا یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کند که توپ او راهی اوت شد.

در دقیقه ۷۳، سیامک نعمتی درون محوطه جریمه تراکتور صاحب توپ شد و با شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد اما توپ او را اخباری به کرنر فرستاد. یک دقیقه بعد وحید امیری فرصت خوبی را به دست  آورد که باز هم شوت او را اخبار راهی کرنر کرد.

در دقیقه۷۹، روی یک رفت و برگشت احمد نوراللهی درون محوطه جریمه تراکتور به توپ رسید و دروازه را هدف قرار داد که اخباری توپ را برگرداند و در ادامه وحید امیری شوت زنی کرد که با برخورد به مدافعان توپ به زمین برگشت و سپس احسان پهلوان قصد باز کردن دروازه را داشت که موفق نبود.

در دقیقه ۸۴، مهدی تیکدری از فاصله دوری شوتزنی کرد که توپ او از فاصله زیادی راهی اوت شد.

ترکیب پرسپولیس:  حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، احسان پهلوان و مهدی عبدی (۶۵ امید عالیشاه).

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، وفا هخامنش، میثم تیموری، اکبر ایمانی، میلاد فخرالدینی، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، مهدی تیکدری، محمد عباس‌زاده و اوکاشه حمزاوی.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.