سرلشکرسلامی: قدرت تهاجمی نیروی زمینی سپاه ویران کننده است

سرلشکر حسین سلامی پنجشنبه شب در شانزدهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) در جمع فرماندهان و گردان های نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: نیروهای فداکار نیروی زمینی ضامن امنیت، استقلال ، حیثیت و شرف ما بوده و همواره سرافراز و سرزنده رو به جلو برای دفاع از آرمان های نظام و انقلاب پیش می روند.

وی گفت: دشمنان از گام‌های استوار مردان زمینی ما در هراس هستند و این اقتدار، واقعیت تلخی برای دشمنان نظام است.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: بی شک رزم نیروهای زمینی سپاه در جنگ به مراتب قوی تر از عملیات های نمادین در رزمایش است؛ اگر قدرت واقعی نیروی زمینی اجرا شود خانه و کاشانه دشمنان را به آتش خواهد کشید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با ابراز خرسندی بابت حضور در جمع نیروهای مقتدر نیروی زمین سپاه و قرارگاه کربلا اظهار داشت: در این رزمایش یکی از زیباترین ، دقیق‌ترین و مقتدرانه‌ترین رزمایش های سپاه را در عملیات روزانه و شبانه شاهد بودیم.

وی افزود: این رزمایش مقتدرانه عملیات‌های شکوهمند دوران دفاع مقدس را یادآور شد و این قدرت و عزمت نشان داد، همچنان نفس اقتدار، دفاع، ایستادگی و تهاجم علیه دشمن کاملا زنده است.

سرلشکر سلامی گفت: پاسداران دلیر و شجاع همچنان استوار و مقاوم راه شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع وطن و شهدای مدافع حرم را فداکارانه می پیمایند.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: دشمنان باید از آتش دست ساخته متخصصان ایرانی درس عبرت بگیرند چرا که این سرزمین، سرزمین مقاومت،ایستادگی، مردی ، مردانگی ، عزت و شرف است.

سرلشکر حسین سلامی روز پنجشنبه به همراه جمعی از فرماندهان سپاه در شانزدهمین رزمایش پیامبر اعظم (ص) حضور یافت و از نزدیک شاهد قدرت نمایی نیروی زمینی سپاه و قرارگاه کربلا در جنوب غرب بود.

در این رزمایش پیشرفته ترین پهبادهای تهاجمی، شناسایی و انتحاری نیروی زمینی به نمایش درآمد و بالگردهای موشک انداز و نقطه زن اهداف پیش بینی شده را مورد هدف قرار دادند.

یکی از نکات برجسته این رزمایش رزم شبانه یگان های زرهی و گشودن آتش سنگین به سمت دشمن فرضی توسط تانک ها، توپخانه الحدید، نفربرهای نوین و پیشرفته و تیربارهای ۳۰ میلی متری نیروی زمینی سپاه در تاریکی مطلق بود که یکی از تاکتیک های پیچیده و منسجم در نبردهای سخت به شمار می رود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.