استقبال بازار از دامنه نامتقارن؛

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس در زمستان+اینفو

کدخبر: ۳۹۲۶۰۴
امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی کل بازار سهام هزار و 415 میلیارد تومان بود که بالاترین رقم ورود پول حقیقی در زمستان امسال است.

به گزارش اقتصادنیوز ، در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل با رشد 47 هزار و 787 واحدی به رقم یک میلیون و 262 هزار واحد رسید که بالاترین میزان رشد در 58 روز کاری گذشته از 28 آبان به این سو است. شاخص هم وزن نیز 12 هزار و 557 واحد رشد کرد و در سطح 435 هزار واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل فرابوس 334 واحد بالا آمد و به رقم 17 هزار و 873 واحد رسید.

سهم‌های تاثیرگذار بر شاخص 

امروز فارس (صنایع پتروشیمی خلیج فارس)، فولاد (فولاد مبارکه اصفهان) و فملی (شرکت ملی صنایع مس ایران) بزرگان سبزپوش بازار هستند که بیشترین تاثیر را در رشد شاخص دارند.

ورود پول حقیقی

امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی کل بازار سهام هزار و 415 میلیارد تومان بود که بالاترین رقم ورود پول حقیقی در زمستان امسال است. در معاملات امروز بیشترین ورود پول حقیقی را قشهد داشت که ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی آن 87 میلیارد تومان بود. پس از قشهد، فولاد و کاما بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند.

بورس

رشد ارزش معاملات 

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 22 هزار و 118 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز سه‌شنبه 51 درصد افزایش یافته است. ارزش معاملات خرد نیز 5 درصد افزایش یافت و به رقم 10 هزار و 732 میلیارد تومان رسید. 

رشد تقاضا در بازار

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به روز سه‌شنبه 37 درصد افزایش یافت و به رقم هزار و 913 میلیارد تومان رسید. ارزش صف‌های فروش نیز 33 درصد کاهش یافت و 298 میلیارد تومان شد.

امروز شرکت زغال سنگ پروده طبس (کزغال) بیشترین صف خرید را داشت و با صف‌ خرید 223 میلیارد تومانی در صدر جدول تقاضای بازار قرار گرفت. پس از کزغال، فملی (شرکت ملی صنایع مس ایران) و سپیدار (سپیدار سیستم آسیا) بیشترین صف خرید را داشتند.  

بیشترین صف فروش نیز به کدما (معدنی دماوند) تعلق داشت که در پایان معاملات صف فروش 70 میلیارد تومانی داشت. پس از کدما، کلوند (صنایع کاشی الوند) و بپاس (بیمه پاسارگاد) بیشترین صف فروش را داشتند.

استقبال بازار از دامنه نامتقارن

نقشه بورس بر مبنای ارزش معاملات

نقشه بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید